• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3
امام جمعه نهاوند:

محرم ماه احیای فریضه امر به معروف است

  • کد خبر : 219753
  • 17 تیر 1403 - 12:01
محرم ماه احیای فریضه امر به معروف است
رئیس کل دادگستری استان همدان در اولین روز از ماه محرم با امام‌جمعه شهرستان نهاوند دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان»، بهروز محمدی مهر رئیس کل دادگستری استان همدان به همراه معاونان و مسئولان قضایی نهاوند با حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار محمدی مهر اظهار داشت: تواضع و فروتنی و دیدگاه‌های ارزنده ارشادی امام جمعه نهاوند همواره راه‌گشا و چراغ راه مدیران قضایی است.

وی پرورش شهدایی همچون شهید آیت‌الله قدوسی به عنوان افتخار دستگاه قضایی و شهید آیت‌الله حیدری و سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی در این خطه را مایه مباهات و افتخار این دیار عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام مغیثی ضمن قدردانی از تعامل خوب دستگاه قضایی با دفتر امام جمعه گفت: ماه محرم ماه احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: در زمان حیات طیبه حضرت سیدالشهدا فتنه بنی‌امیه قصد داشت اسلام را به اضمحلال بکشاند لیکن این امام حسین(ع) بود که ابتدا با اجرای امر به معروف و سپس با نثار خون خود اسلام را زنده نگه‌ داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی به مسئولان قضایی شهرستان تاکید کرد: چنانچه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیاده شود مراجعان به محاکم قضایی کاهش خواهند یافت.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219753
  • دیدگاه‌ها برای محرم ماه احیای فریضه امر به معروف است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.