• امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
0
کارشناس مسائل بین‌الملل تأکید کرد:

محاسبات غلط رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان

  • کد خبر : 224364
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
محاسبات غلط رژیم صهیونیستی  در حمله به لبنان
تحلیل‌گر مسائل بین‌المللی حمله به لبنان توسط رژیم اشغال‌گر قدس را ناشی از محاسبات غلط آن عنوان کرد.

حسین امیدیان تحلیل‌گر مسائل سیاسی در مورد تحولات منطقه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان گفت: رژیم غاصب اشغال‌گر صهیونیستی فهمیده است که موضوع غزه تمام شدنی نیست و غربی‌ها هم او را به مذاکره وادار می‌کنند و برای خروج از باتلاق غزه و پرت کردن حواس‌ها باید یک جبهه جدیدی را برای خود باز کند که آن جبهه جدید لبنان است.

وی گفت: با بازگشایی جبهه جدید در لبنان نتانیاهو به اهداف خود که فرار از پاسخ‌گویی در داخل رژیم صهیونیستی است می‌رسد.

امیدیان افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در موضوع رسانه بسیار قدرت دارد و با مظلوم‌نمایی یک مشروعیتی را برای حمله به لبنان در رسانه‌ها کسب کرد و در حرکت اول از یک ترور بزرگ توسط پیجرها اقدام به ضربه زدن به حزب‌الله لبنان کرد.

تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌المللی از علت آسیب‌های فراوان به دست‌ها و چشم‌ها در انفجار پیجرهاگفت: بنا به اذعان کارشناسان، رژیم صهیونیستی یک کد را برای انفجار به پیجرها فرستاده و کاربران برخط هنگام مشاهده پیام با انفجار پیجر مواجه شدند و از همین‌رو بسیاری از مصدومان از ناحیه چشم نابینا و از ناحیه دست‌ها با قطع عضو مواجه شدند.

امیدیان به اهداف رژیم صهیونیستی در این ترور پرداخت گفت: رژیم اشغال‌گر قدس با این ترور، چند هدف را پیگیری کرد که یکی از آن‌ها شناسایی فرماندهان حزب‌الله در بیمارستان‌ها بود که به‌راحتی قابل شناسایی می‌شوند و هدف اصلی دیگر رژیم صهیونسیتی این بود که حدأقل در اهداف خود به زخمی کردن بیش از ۲هزار نفر از سربازان نیروهای حزب‌الله لبنان دست یافت، تا به‌راحتی بتواند به لبنان حمله کند.

تحلیلگر مسائل بین‌المللی تصریح کرد: مردم عادی هم از این پیجرها استفاده می‌کنند که شمار زیادی از مصدومان و شهدای حادثه از مردم عادی هستند که این نشانه خوی وحشی‌گری و استیصال این رژیم برای نشان دادن پیروزی به‌هرنحوی در جنگ است، که در جنگ در برابر مردم بی‌دفاع غزه نیز همه دنیا شاهد این اتفاق یعنی کشتار هزاران کودک و زن بی‌دفاع برای اظهار پیروزی رژیم صهیونسیتی بودند.

وی به محاسبات غلط رژیم اشغال‌گر صهیونیستی در مورد دبیرکل حزب‌الله لبنان اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها در محاسبات خود باید بدانند که سیدحسن نصرالله فقط فرمانده مقاومت حزب‌الله لبنان نیست و او فرمانده جبهه مقاومت در منطقه است و در این جنگ، جبهه مقاومت در برابر رژیم منحوس صهیونیستی خواهد ایستاد که در شروع حملات به لبنان، جبهه مقاومت عراق هم نقاط حساسی را از سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد و انصارالله یمن هم از عملیات‌های غافل‌گیر کننده در برابر رژیم اشغال‌گر قدس خبر داد.

امیدیان در پایان همه اتفاقات در حال وقوع را پازل خداوند در نابودی اسرائیل قلم‌داد کرد و گفت: همه تلاش‌های رژیم صهیونیستی منجر به نابودی او خواهد شد؛ چراکه این سنت خداوند است که مَکر دشمنان را به خود آنان بازگرداند و به‌یاری خداوند، پیروزی اسلام ناب رقم خواهد خورد و به‌زودی جهان شاهد این اتفاق خواهد بود.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.