• امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 15 October - 2024
0
نماینده ولی فقیه در همدان مطرح کرد:

مجلس و دولت ایران در بحث مقاومت دارای وحدت است

  • کد خبر : 225565
  • 24 مهر 1403 - 18:07
مجلس و دولت ایران در بحث مقاومت دارای وحدت است
نماینده ولی فقیه در همدان گفت: دستگاه دیپلماسی، مجلس و دولت ایران در بحث مقاومت دارای وحدت است و باید کمک کنیم این وحدت در جامعه تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در چهارمین نشست بانوان فعال فرهنگی استان همدان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با بیان اینکه باید تلاش کنیم انگیزه‌های ما الهی شود، اظهار کرد: اگر انگیزه الهی شد عمل حتی اگر کوچک باشد برکت و تأثیرات اجتماعی پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اصلاح انگیزه‌ها با بیان اینکه فعالیت‌هایی که ظاهر دینی و الهی داردحتما نیازمند اخلاص در اثرگذاری‌ها است، ادامه داد: اگر در جهاد تبیین اخلاص نباشد حرف اثر ندارد.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه خدا فرصت و توفیقی به شما داده که دغدغه پیروزی اسلام و جبهه حق را داشته‌باشید، ابراز کرد: ارزش‌های انسان به اندازه همت‌ و دغدغه‌های او است و باید قدر بدانید.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌های فرهنگی باید رفتار فردی خود را اصلاح کنند چرا که اگر آن تقویت نشود در ارتباطات اجتماعی دچار مشکل می‌شویم، گفت: انگیزه‌ها اگر رنگ الهی گرفت نباید اختلافی در کار باشد، ما باید خلاءهای هم را پُر کنیم‌.

شعبانی‌موثقی افزود: اگر مجموعه‌هایی در حال کار هستند، باید با هم پیش‌روند و به هم کمک کنند و حس رقابت پیدا نکنند و با کمک به هم به خدا نزدیک‌تر می‌شوید.

وی با اشاره به اینکه باید در مدارس متوسه و دانشگاه‌ها ورود پیدا کرد و مسأله مقاومت را تبیین کرد و لسان تبیین باید به نسل جدید نزدیک باشد، مطرح کرد: باید تبیین شود که شروع‌کننده این جنگ چه کسی بوده و بیان شود پیروزی اصلی برای کیست؟

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه باید تبیین شود عملکرد حماس یک دفاع مشروط است و طبق قوانین بین‌الملل است و تبیین کننده باید با لسان حقوقی و قانونی با مخاطب صحبت کند، ابراز کرد: وعده صادق ۲ قانونی بوده و لسان مشترک ما با مخاطب‌ها تبیین حقوقی و قانونی جریان موجود است.

وی با بیان اینکه معیار پیروزی تعداد کشته شدگان طرف مقابل نیست، تأکید کرد: در جنگ سخت پیروزی تحقق اهداف است که باید اهداف باید تشریح شود.

شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله مجموعه‌ای را تربیت کرده که در نبود او مجموعه در حال پیش‌روی است که این خود یک الگوی مدیریتی است، عنوان کرد: مجموعه‌های فرهنگی باید تشکیلات منسجمی ایجاد کرد که قائل به فرد نباشد.

وی با تأکید بر تبیین در جامعه با بیان اینکه حضور وزیر امور خارجه و رئیس مجلس در لبنان کار شجاعانه بود، مطرح کرد: دستگاه دیپلماسی، مجلس و دولت ایران در بحث مقاومت دارای وحدت است و باید کمک کنیم این وحدت در جامعه تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در همدان بیان کرد: برخی به دولت انتقاد دارند که ایرادی هم ندارد اما امروز تقویت وحدت لازم است و باید با صدای بلند بگوییم امروز دستگاه دیپلماسی ما در میدان مقاومت دارای وحدت است و حال باید تلاش کنیم این وحدت در جامعه توسعه یابد.

وی با بیان اینکه موضع‌گیری‌های رئیس جمهور قابل دفاع است و این موضع‌گیری با دولت قبل از شهید رئیسی متفاوت بود، ابراز کرد: امروز هر چه وحدت در جامعه توسعه یابد قطعا اهداف جبهه مقاومت بهتر محقق می‌شود.

شعبانی‌موثقی خاطر‌نشان‌ کرد: امروز باید تمام قد از جبهه مقاومت حمایت کنیم.

انتهای خبر/ حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.