• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

ما وارث پروژه‌های نیمه‌کاره و کارهای بر زمین مانده هستیم/ لزوم استفاده از امکانات موجود برای بهره‌برادری هرچه بهتر طرح‌ها

  • کد خبر : 176236
  • 06 بهمن 1401 - 8:50
ما وارث پروژه‌های نیمه‌کاره و کارهای بر زمین مانده هستیم/ لزوم استفاده از امکانات موجود برای بهره‌برادری هرچه بهتر طرح‌ها

فرماندار بهار اظهار کرد: خرد و عقل جمعی، کارها را پیش می‌برد و ما از ایده ها و نظرات سازنده صاحب‌نظران استقبال می‌کنیم، چراکه مطالبه‌گری باعث پیشرفت شهرستان خواهد شد. به گزارش عصرهمدان؛ روح الله نباتی، فرماندار بهار، شب گذشته در نشستی صمیمی با جمعی از صاحب نظران، فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر بهار که […]

فرماندار بهار اظهار کرد: خرد و عقل جمعی، کارها را پیش می‌برد و ما از ایده ها و نظرات سازنده صاحب‌نظران استقبال می‌کنیم، چراکه مطالبه‌گری باعث پیشرفت شهرستان خواهد شد.

به گزارش عصرهمدان؛ روح الله نباتی، فرماندار بهار، شب گذشته در نشستی صمیمی با جمعی از صاحب نظران، فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر بهار که در در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: گازرسانی به راه‌های اصلی بین مزارع و آسفالت راه بین مزارع، خالی بودن جای سمینارها و همایش‌ها و جلسات آموزش ترویج کشاورزی در شهرستان، تسهیل در ارائه مجوز به انبارها، کنارگذر شمالی و غربی، احداث پاساژ و هتل جهت جذب گردشگر، کاهش نظارت راهنمایی و رانندگی در برخی ساعات روز در سطح شهر، توسعه وافزایش امکانات پارک بانوان، احداث کتابخانه‌های محلی جهت تقویت فرهنگ کتابخوانی، حریم سیاسی شهر بهار و طرح جامع و مجموعه شهری، آمایش سرزمینی، تشکیل ستاد امر به معروف ونهی از منکر در شهر بهار، هدایت و سرریز سرمایه ها به شهر بهار، احیا مغازه های منتهی به پلیس راه، تامین زمین برای مسکن ملی و پیگیری مسکن مهر سالهای قبل، عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت وام فرزندآوری، حضور مسئولان ادارات در جمع نمازگزاران و مساجد جهت پیگیری مشکلات شهر، مشکلات گردشگری و اداره میراث فرهنگی، تخصیص بودجه استخر بانوان، سرانجام جزیره شادی و… از جمله مشکلات و مسائلی بود که مطرح شد.

فرماندار بهار در راستای اقدامات و پیگیری های صورت گرفته تصریح کرد: امروز بالغ بر ۱۵۰ مشکل مسئله در این جلسه مطرح شده است که برای حل این مشکلات نیاز به امکانات، تجهیزات، توان و نیرو می‌باشد.

وی گفت ما وارث پروژه های نیمه کاره و کارهای بر زمین مانده هستیم اما باید با استفاده از امکانات و وضعیت موجود بهترین بهره‌برادری را داشته باشیم، چنانچه به عینه دیده می‌شود که شهرستان بهار در همه حوزه‌ها منجمله کسب رتبه های برتر استانی در کشاورزی، کسب رتبه نخست پوشش بیمه روستایی در کشاورزان و عشایری شهرستان بهار در استان همدان، شورای آموزش و پرورش و نهضت آسفالت وبرگزاری جشنواره های مختلف پیشرفت کرده است.

نباتی در پاسخ به وجود اختلاف بین مسئولان گفت: به شخصه به هیچ عنوان با احدی اختلاف ندارم، ما سرباز ملت هستیم، دغدغه من فقط کار بوده و هست. تا وقتی که خادم مردم شهرستان بهار هستم سعی و تلاش خود را وقف خدمت به مردم شهرستان می‌نمایم.

وی اضافه کرد: سعی کرده‌ایم تا جایی که امکان دارد انتصابات بومی را در دستور کار ادارات قرار دهیم و در جهت ارتباط دو سویه با مردم و حل مشکلات برپایی میز خدمت را به مناسبات مختلف در سطح شهرستان داریم.

نباتی افزود: خرد و عقل جمعی کارها را پیش می‌برد و از ایده ها و نظرات سازنده صاحب نظران استقبال می‌کنیم و مطالبه شما باعث پیشرفت شهرستان خواهد شد و باید تاکید کنم بررسی و حل مشکلات روستاها و رسیدگی به محرومین نیز از اولویت های دولت سیزدهم است و با برپایی میز خدمت رؤسای ادارات اجرایی شهرستان در راستای تحقق این امر قدم برداشته ایم و بیش از صدها بازدید از روستاهای شهرستان جهت پیگیری مشکلات اهالی روستاها داشته ایم.

وی گفت: در طرح مجموعه شهری هیچ مسئولی حق ندارد که در مورد بهار برای الحاق به همدان تصمیم بگیرد. علاوه بر استقلال تقسیمات سیاسی شهرستان بهار پیگیر تفکیک حوزه انتخابیه نیز هستیم، در شهرستان بهار با توجه به نبود زمین دولتی و مرغوبیت زمین های کشاورزی در اطراف شهر، برای تامین زمین مشکلاتی وجود داشت که با تدابیر اندیشیده شده و با الحاق زمین به محدوده شهری، اتفاقات خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن رقم خواهد خورد و موضوع کلانشهر شدن همدان هیچ ارتباطی به شهرستان بهار ندارد و این شهرستان از نظر تقسیمات سیاسی مستقل خواهد ماند.

فرماندار بهار اضافه کرد:  در بحث طرح ملی مسکن متاسفانه زمین دولتی برای این بحث در شهر بهار نداریم و با توجه به باکیفیت بودن و حاصلخیز بودن زمین‌های اطراف شهر امکان الحاق زمین از اطراف برای ساخت مسکن ملی در شهر با مشکل روبرو شده است که در حال پیگیری هستیم.

نباتی اذعان کرد: با توجه به تغییر اقلیم در جهان و کاهش بارش ها در کشور باید با توسعه کشت گلخانه ای به سمت کشت محصولات کم آب بر برویم و پیگیری چندین مجمتع گلخانه‌ای چند صد هکتاری را نیز در دستور کار داریم و برنامه‌ریزی‌های متعددی برای کشت فراسرزمینی کشاورزان بهاری انجام شده.

وی در پایان گفت: در این خصوص مزیت و تسهیلات اقتصادی خوبی از سوی کشورهای همسایه و هم‌پیمان به کشاورزان اعطا می شود که از کشاورزان شهرستان بهار میخواهیم از این فرصت برای توسعه کشاورزی خود بهره ببرند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176236
  • دیدگاه‌ها برای ما وارث پروژه‌های نیمه‌کاره و کارهای بر زمین مانده هستیم/ لزوم استفاده از امکانات موجود برای بهره‌برادری هرچه بهتر طرح‌ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.