• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
4
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان:

لغو یا برگزاری آزمون آموزش و پرورش توسط متولیان امر اعلام می‌شود

  • کد خبر : 192110
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
لغو یا برگزاری آزمون آموزش و پرورش توسط متولیان امر اعلام می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان با بیان اینکه به دلیل گرمای‌هوا، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها غیر از واحد‌های خدمات‌رسان تعطیل هستند گفت: هنوز مشخص نیست که آزمون آموزش و پرورش در روز پنچ‌شنبه برگزار می‌شود یا لغو شده است اما این موضوع از طریق متولیان امر اعلام خواهد شد.

سیدمحمدرضا میرصفدری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه پیرو موافقت هیات دولت با تعطیلی روزهای‌ چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد‌ماه در کشور به دلیل گرمای شدید هوا هنوز ابلاغیه‌ای به صورت مکتوب به استاندارد ی همدان نرسیده است گفت: ما نیز این خبر را از طریق سخنگوی دولت که از شبکه خبر پخش شد مطلع شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تمامی شعبات بانکی نیز در این دو روز تعطیل شده‌اند عنوان کرد: در تلاش هستیم تا جزئیات تعطیلی را به صورت مکتوب به دستگاه‌ها اعلام کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان یادآور شد: تا این لحظه کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها غیر از واحد‌های خدمات‌رسان تعطیل هستند.

میرصفدری با بیان اینکه طبق اعلام معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، همه واحدهای قضایی و اداری، کلیه حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه نیز تعطیل هستند خاطرنشان کرد: طبق اعلام سخنگوی سازمان بورس،  بورس نیز فردا تعطیل شده است و با توجه به تعطیلی بانک‌ها، بازار سرمایه فردا فعالیتی نخواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارد ی همدان با اشاره به اینکه مخاطبان می‌توانند اخبار تکمیلی و جزئیات را از رسانه‌ها و سایت اطلاع رسانی استاندارد ی دریافت کنند تصریح کرد: هنوز مشخص نیست آزمونی که قرار بود در روز پنچ‌شنبه برگزار شود لغو شده است یا خیر و این موضوع از طریق متولیان امر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192110
  • دیدگاه‌ها برای لغو یا برگزاری آزمون آموزش و پرورش توسط متولیان امر اعلام می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.