• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
1

لطفاً نام اسلامی را از روی متولیان برگزاری این برنامه ها برادرید

  • کد خبر : 154459
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
لطفاً نام اسلامی را از روی متولیان برگزاری این برنامه ها برادرید

در برنامه جشن روز دختر در شهرستان اسدآباد، شاهد اجرای یک نمایش با حضور هنرپیشه ای خانم با لباس نامناسب و البته فعال در حوزه مدلینگ بودیم. به گزارش عصرهمدان؛ در برنامه جشن روز دختر در شهرستان اسدآباد، شاهد اجرای یک نمایش با حضور هنرپیشه ای خانم با لباس نامناسب و البته فعال در حوزه […]

در برنامه جشن روز دختر در شهرستان اسدآباد، شاهد اجرای یک نمایش با حضور هنرپیشه ای خانم با لباس نامناسب و البته فعال در حوزه مدلینگ بودیم.

به گزارش عصرهمدان؛ در برنامه جشن روز دختر در شهرستان اسدآباد، شاهد اجرای یک نمایش با حضور هنرپیشه ای خانم با لباس نامناسب و البته فعال در حوزه مدلینگ بودیم.

در خلال این برنامه پخش آهنگ های غیرمجاز و غیر شرعی و هنجارشکنی گروهی از مدعوین و حرکات موزون را نیز شاهد بوده ایم.

نوع پوشش و آرایش زننده وی باعث انتقادهای جدی مردم و کاربران فضای مجازی شده است.

نکته مهم اجرای این برنامه توسط اداره تبلیغات اسلامی(!) اسدآباد در تعامل با کمیته امداد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده که به نظر لازم است در خصوص اجرای این برنامه سخیف توضیح دهند.

به نظر می رسد در خصوص این برنامه مسیولین سازمان تبلیغات اسلامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل کمیته امداد حضرت امام ره باید به مردم پاسخ دهند.

از امام جمعه محترم اسدآباد به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ، انتظار می رود ، در اسرع وقت ضمن برخورد با هنجارشکنی های این برنامه ، تمهیدات لازم را برای جلوگیری از تکرار آن پیش بینی نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154459
  • دیدگاه‌ها برای لطفاً نام اسلامی را از روی متولیان برگزاری این برنامه ها برادرید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.