• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
0
با همدلی خیرین، هیچ دانش‌آموزی از تحصیل باز نماند؛

لبخند بر لب دانش‌آموزان نیازمند فامنینی

  • کد خبر : 224621
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
لبخند بر لب دانش‌آموزان نیازمند فامنینی
رئیس‌ کمیته امداد امام خمینی(ره) فامنين از اهدای ۸۹۰ بسته لوازم التحریر و نوشت‌افزار به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در شهرستان با مبلغ بیش از ۳ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصرهمدان» علی جعفری با تاکید بر افزایش سطح علمی و ارتقای عدالت آموزشی در بین دانش‌آموزان کم بضاعت با سایرین بیان داشت: یکی از اولویت‌های کاری کمیته‌امداد شهرستان در سال تحصیلی جدید این بود که دانش‌آموزان مذکور را شناسایی و بسته‌های کامل لوازم التحریر و نوشت‌افزار ایرانی با کیفیت و استاندارد به آنان اهدا گردد.

رئیس کمیته امداد فامنین با بیان اینکه امسال هم مثل سال‌های قبل خوشبختانه ۸۹۰ بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت فراهم شد، تصریح کرد: اگر این بسته‌ها در اختیار محصلین در شهرستان قرار گرفت با تلاش و پیگیری‌های دفتر امام جمعه محترم شهرستان، موسسه آبشار عاطفه‌ها، آموزش و پرورش و برخی مدیران مدارس و خیرین همکاری داشتند، به ثمر رسیده است.

وی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید این بسته‌ها شامل لوازم التحریر و انواع دفتر به ارزش ۴ میلیون ریال می‌باشد که اهدای اقلام آموزشی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت زمینه‌ساز ادامه تحصیل آنها و تسهیل‌کننده مسیر پیشرفت و موفقیت‌شان است.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224621

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.