• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد:

قیام امام حسین(ع) الگویی برای آزادی‌خواهی جامعه

  • کد خبر : 221546
  • 18 مرداد 1403 - 8:14
قیام امام حسین(ع) الگویی برای آزادی‌خواهی جامعه
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اثرات قیام امام حسین علیه‌السلام و اتفاقاتی که در منطقه اتفاق افتاده، گفت: مردم غزه با این که سنی هستند اما از امام شیعیان الگو گرفته و در مقابل ظلم ایستاده‌اند.

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ با اشاره به قیام ابا‌عبدالله‌الحسین علیه‌السلام و اثرات آن در جامعه، اظهار کرد: فلسفه شهادت امام حسین علیه‌السلام مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم بود.

وی با بیان اینکه اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به طور ویژه برای مبارزه با ظلم و دفاع از مردم و مظلومان از تمام هستی خود، خانواده‌اش و فرزنداش گذشت، ابراز کرد: مسیری که همه پیامبران طی کردند را امام حسین علیه‌السلام با یک قیام به مسیر اصلی خود رساند.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مقابل ظلم ایستادن و عقب‌نشینی نکردن، این امام بزرگوار، عواقبی جز شهادت نداشت، این در حالیکه بود که امام حسین علیه‌السلام می‌توانست با کنار آمدن با یزید، زندگی خیلی خوبی را در دنیا داشته باشد!

خجسته خاطرنشان کرد: این امام بزرگوار ظلم و ظالم را برای همیشه رسوا کرد و ما می‌بینیم که امروز یعنی در طول تاریخ بشریت بعد از ۱۴۰۰ سال پس از شهادت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، در قلوب مومنان عشق به این امام بزرگوار، شعله‌ور می‌شود.

وی افزود: این عشق روز به روز شعله‌ور شده، بعد از ۱۴۰۰ سال می‌بینید که امروز، بزرگ و کوچک، سیاه و سفید، همه جا با نوای یاحسین، علم امام حسین علیه‌السلام را بالا برده‌اند.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اثر قیام قیام امام حسین علیه‌السلام و اتفاقاتی که در منطقه افتاده است، عنوان کرد: مردم غزه با این که سنی هستند اما از امام شیعیان الگو گرفته و در مقابل ظلم ایستاده‌اند.

خجسته در پایان یادآور شد: مردم غزه همان روشی که اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام برای ظلم‌ستیزی بکار برد را ادامه داده، مردم غزه، مردم لبنان، مردم یمن و مقاومت با الگو گرفتن از قیام امام حسین علیه‌السلام با ظلم، فساد و حرکات مرموزانه ظالمان عالم علی‌الخصوص رژیم کودک‌کش صهیونیستی مبارزه می‌کنند.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221546
  • دیدگاه‌ها برای قیام امام حسین(ع) الگویی برای آزادی‌خواهی جامعه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.