• امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
1
رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان:

قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر است

  • کد خبر : 224306
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر است
رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گفت: عظمت، اقتدار، شوکت و قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است و این حکایت از هوشمندی و هوشیاری نیروهای مسلح و هدایت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرهمدان؛ همت محمدی در آئین تکریم و معارفه ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان که در دادگستری کل برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از زحمات خالصانه حجت‌الاسلام دینی تشکر می‌کنم چرا که از افتخارات سازمان قضایی هستند.

وی با بیان اینکه اهتمام سازمان قضایی به پیشگیری از وقوع جرم است و این مهم در نیروهای مسلح نهادینه شده است، گفت: فرماندهان نیروهای مسلح هم تلاش می‌کنند نظارت کامل بر کاهش جرائم دارند.

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان با تأکید بر اینکه عظمت، اقتدار، شوکت و قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است و این حکایت از هوشمندی و هوشیاری نیروهای مسلح و هدایت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا می‌باشد، خاطرنشان کرد:نیروهای مسلح زینت جامعه و بازوی توانمند و قدرت حاکمیت هستند.

وی مطرح کرد: علیرغم میل باطنی سازمان قضایی ممکن است فردی از نیروهای مسلح تخلفی داشته باشند و از مدار قانونی خارج شده باشد، سازمان قضایی بدون تعارف مطابق با اصول قوانین جزایی بنا به مصلحت و حکمت آرایی صادر می‌کند که در کاهش جرم اثر بازدارنده دارد.

محمدی با بیان اینکه فرماندهان و دستگاه‌های نظارتی امنیتی نیروهای مسلح در کاهش جرم اقداماتی را دارند، خاطرنشان کرد: شورای پیشگیری استان در سازمان قضایی و نیروهای مسلح دائمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.