• امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد:

فلسطین و اربعین نمادهای وحدت جهان اسلام

  • کد خبر : 223709
  • 27 شهریور 1403 - 9:54
فلسطین و اربعین نمادهای وحدت جهان اسلام
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت مسلمان‌ها در قالب‌های مختلف نمایان شده که پیاده‌روی اربعین، دفاع از مردم فلسطین و دفاع از حرم معصومین نیز، نمادی از وحدت مسلمان‌ها به‌شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصرهمدان»؛ ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: یکی از ملاک‌های وحدت جهان اسلام، مسئله هفته وحدت است.

وی افزود: در این هفته مسلمان‌ها را با یک فکر مشتر دور هم جمع کرده‌اند، این مسئله باعث شده تا امروز نماد وحدت را حمایت از فلسطین بیشتر ببینیم.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ملّت مظلوم فلسطین و قبله اولی، عنوان کرد: شیعه و سنّی هم در مسئله جبهه مقاومت که در منطقه در حال جنگ هستند و هم حمایت‌هایی که از این جبهه می‌شود، وحدت خود را نشان داده‌اند.

فلاحی خاطرنشان کرد: مردمانی از دل اسلام تحت عنوان حماس و نیروهای مقاومت در فلسطین که عمدتاً از اهل سنت هستند، برخاسته و شیعیانی که از یمن، لبنان، ایران و عراق از این نیروها حمایت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در مسئله دفاع از حرم حضرت زینب سلام‌الله علیه و حرم‌های شریف امامان معصوم(ع)، در عراق نیز، جبهه مقاومت که عمدتاً از شیعه و سنّی هستند، با هم وفاق داشته و در یک مسیر حرکت می‌کنند.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز فلسطین یک نمادی است برای جمع‌کردن گروه‌های مختلف از مسلمان‌ها، تاکید کرد: مسلمان‌ها در کنار همدیگر برای دفاع از ملّت مظلوم فلسطین و مسئله قدس شریف، اتحاد داشته که شاید هیچ زمانی چنین اتّحاد عملی در میان مسلمان‌ها ندیده بودیم.

فلاحی گفت: وحدت مسلمان‌ها در قالب‌های مختلف نمایان شده که پیاده‌روی اربعین نماد دیگر وحدت مسلمان‌ها است. این حرکت منتهی می‌شود به فکر واحد حکومت جهانی حضرت مهدی علیه‌السلام که الان، همه از زبان مردم غزه، یمن و … این را می‌شنوید، همه به‌ نوعی در حال حرکت به‌سمت یک هدف واحد هستند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

دو × یک =