• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
4

فقط مقام معظم رهبری قدر شرکت‌های دانش‌بنیان را می داند

  • کد خبر : 185080
  • 06 خرداد 1402 - 13:08
فقط مقام معظم رهبری قدر شرکت‌های دانش‌بنیان را می داند

مدیر شرکت ارمغان بهداشت امین فراز  ومخترع خمیردندان صد درصد گیاهی با اشاره به اینکه اگر کسی در کشور باشد که قدر شرکت های دانش بنیان را بداند آن شخص مقام معظم رهبری است گفت:  اگر حمایت‌های رهبر انقلاب نبود امروز شرکت‌های دانش‌بنیان وجود نداشتند چرا که سایر مسئولین قدر تولیدکننده را نمی‌دانند. صادق زنگنه، […]

مدیر شرکت ارمغان بهداشت امین فراز  ومخترع خمیردندان صد درصد گیاهی با اشاره به اینکه اگر کسی در کشور باشد که قدر شرکت های دانش بنیان را بداند آن شخص مقام معظم رهبری است گفت:  اگر حمایت‌های رهبر انقلاب نبود امروز شرکت‌های دانش‌بنیان وجود نداشتند چرا که سایر مسئولین قدر تولیدکننده را نمی‌دانند.

صادق زنگنه، مدیر شرکت ارمغان بهداشت امین فراز در گفتگو با خبرنگار عصر بابیان اینکه در سال ۱۳۹۹ موفق به تولید خمیردندان تخصصی ۱۰۰ درصد گیاهی شده است گفت: من از سال ۹۴ اقدام به تأسیس شرکت دانش‌بنیان کردم و برای رسیدن به این موفقیت تلاش های بی وقفه ای داشتم تا جایی که در مسیر تولید خمیر دندان آن را روی دندان های خود تست می کردم.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این خمیردندان علاوه بر سرمایه مادی، از جان و سلامت خود هزینه کرده است افزود: وقتی افرادی را می دیدم که برای درمان مشکلات دندان هزینه مورد نیاز را نداشتند به این فکر افتادم که محصولی تولید کنم که خاصیت درمانی داشته باشد.

زنگنه با تاکید براینکه به طور منظم با افرادی که از این خمیردندان استفاده کردند در ارتباط هستند تصریح کرد: برای اطلاع از تاثیر این محصول باید با مشتریان در ارتباط باشیم؛ افرادی که از بیماری لثه رنج می‌برند، بیماران شیمی‌درمانی و جانبازان شیمیایی می توانند بدون هرگونه نگرانی از این خمیردندان گیاهی استفاده کنند و به ما اطلاع داده اند که این محصول برای آن ها مشکلی ایجاد نکرده است.

این فعال حوزه دانش بنیان ادامه داد: خمیردندانی که تولید کرده ایم خاصیت درمانی دارد و بیماری های لثه و آفت دهان را درمان می کند.

وی با اشاره به حذف ۱۸ ماده شیمیایی که در خمیردندان‌های دیگر وجود دارد خاطرنشان کرد: حذف این مواد شیمیایی در این محصول باعث شد خاصیت درمانی داشته باشد.

مدیر شرکت ارمغان بهداشت امین فراز با بیان اینکه خوردن این خمیردندان برای مصرف کننده مشکلی ایجاد نمی کند اضهار کرد: هم اکنون این خمیردندان در انواع  نارگیلی و آلو ورا با طعم‌های نعنا و دارچین تولید می شود.

زنگنه با تاکید براینکه تمام گیاهان استفاده شده در این محصول  در استان‌همدان و کشور خودمان کشت می شود گفت: این نوع خمیردندان نمونه داخلی دیگری ندارد و نمونه خارجی آن فقط در آمریکا تولید شده است.

این مخترع همدانی با اشاره به اینکه در حال حاضر مجوز تولید دو نوع خمیردندان دیگر گرفته شده است افزود: متاسفانه به دلیل نبود بودجه توانایی تولید خمیردندان های جدید را نداریم.

وی یکی از ویژگی های ساخت این محصول را غیرقابل مهندسی معکوس بودن آن دانست و تصریح کرد: اگر برای کپی برادری از ساخت این محصول از مهندی معکوس استفاده شود موجب پوسیدگی همه دندان‌های مصرف کننده می شود.

مدیر شرکت ارمغان بهداشت امین فراز با تاکید براینکه تولید این محصول ۱۰۰ در صد داخلی است خاطرنشان کرد: دستگاه‌های تولید محصول به دست توانمند جوانان ایرانی ساخته شده است و ۷۰ درصد تولید این محصول دست‌ساز و ۳۰ درصد آن به کمک دستگاه‌ها انجام می‌شود.

زنگنه با بیان اینکه تولید این خمیردندان  ۴۰ روز زمان نیاز دارد گفت: این شرکت در روز اول با یک نیرو آ؛از به کار کرد و حالا ۱۱ نفر در مجموعه فعال هستند که با کمک مسئولین می توانیم اشتغال در شرکت را به ۵۰ نفر برسانیم.

این فعال حوزه دانش بنیان ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی ما کمبود مکان برای تولید است؛ یکی از وظایف مرکز تحقیقات کشاورزی حمایت از شرکت های دانش بنیان این چنین است که متاسفانه حمایت خاصی از آن ها ندیده ایم.

زنگنه در پایان با اشاره به اینکه اگر کسی در کشور باشد که قدر شرکت های دانش بنیان را بداند آن شخص مقام معظم رهبری است افزود:  اگر حمایت‌های رهبر انقلاب نبود امروز شرکت‌های دانش‌بنیان وجود نداشتند چرا که سایر مسئولین قدر تولیدکننده را نمی‌دانند.

انتهای پیام/ سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185080
  • دیدگاه‌ها برای فقط مقام معظم رهبری قدر شرکت‌های دانش‌بنیان را می داند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.