• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
3
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد؛

فقدان برنامه و توانایی مشخصه تیم پزشکیان

  • کد خبر : 219513
  • 13 تیر 1403 - 12:43
فقدان برنامه و توانایی مشخصه تیم پزشکیان
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فقدان برنامه و توانایی از مشخصه‌های اصلی تیم پزشکیان بوده، گفت: مردم سابقه آنها را دیده و تجربه کرده‌اند، تجربه چرخ ناکارآمد در بخش مسکن،بخش بنگاه‌های تولیدی، بخش تولید نفت، بخش بین‌الملل و ارتباط با دنیا که خیلی مدعی آن بوده‌اند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمدحسین فلاحی در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» اظهار کرد: پزشکیان نماینده اصلاح‌طلبان بوده و بارها در صحبت‌هایش اعلام کرده که فاقد برنامه است.

وی با بیان اینکه پزشکیان بعنوان مسن‌ترین نامزد انتخاباتی بوده عنوان کرد: کسانی هم که بعنوان حامیان وی درحال فعالیت هستند،‌عمدتاً دارای سن‌های بالا بوده که هر طرح، ایده و برنامه‌ای داشته‌اند انجام داده و سابقه خیلی خوبی هم در نظام اسلامی ندارند.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افتخار دولت روحانی و وزیرش این بود که ما آجر روی آجر نگذاشته و مسکن مهر را هم مسکن مزخرف نامیدند. که عوامل باعث شد قیمت مسکن سر به فلک کشید.

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه یکی از معضلات و مشکلات در زمینه مسکن، سوغات هشت سال دولت روحانی بوده، اضافه کرد: الان همین برنامه را تیم پزشکان قرار است ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه تمام جریان کارگزاران و اصلاح‌طلبان و حتی دگر‌اندیشان پای کار آمده تا از پزشکیان حمایت کرده، تصریح کرد: مهم‌تر از همه اینکه تین پزشکیان حتی متوجه نیست که بحث سال یک میلیون مسکن مصوبه قانونی مجلس بوده و وعده دولت آقای رئیسی نبوده است. مجلس در سال اول مجلس یازدهم یعنی سال ۱۳۹۹ قانون تصویب کرده که بر اساس آن نیازها، دولت موظف است سالی یک میلیون مسکن بسازد.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دولت شهید رئیسی بیش از دو میلیون مسکن در حال ساخت شد که انشالله امیدواریم زودتر به مردم تحویل داده شود. البته ناگفته نماند که در استان‌هایی مانند همدان، بدلیل ناکارآمدی برخی از مسئولان، در این مسئله مشکل وجود داشت.

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه فقدان برنامه و توانایی از مشخصه‌های اصلی تیم پزشکیان بوده، عنوان کرد: مردم سابقه آنها را دیده و تجربه کرده‌اند، تجربه چرخ ناکارآمد در بخش مسکن،بخش بنگاه‌های تولیدی، بخش تولید نفت، بخش بین‌الملل و ارتباط با دنیا که خیلی مدعی آن بوده‌اند.

وی همچنین افزود: ما دو عملکرد درخشانی از این تیم ندیده‌ایم و امیدواریم که مردم با دیده باز و روشن تصمیم گرفته، در استان همدان هم کسانی متصدی کار تیم پزشکیان شده‌اند که عمدتاً سوابق خوبی نداشته، افرادی که حواشی امنیتی و مسائل مختلف دارند.

در پایان یادآور شد: اگر تیم پزشکیان در کشور حاکم شوند طبیعتاً هزینه‌های نه‌تنها برای نظام بلکه زندگی مردم داشته و جامعه بجای پیشرفت هرروز و هر روز دچار تنش و حواشی خواهد شد.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219513
  • دیدگاه‌ها برای فقدان برنامه و توانایی مشخصه تیم پزشکیان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.