• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
1

فرهنگ مقاومت، زمینه ساز اجتماع ملت های آزادیخواه حول محور ایران شده است

  • کد خبر : 40518
  • 12 دی 1398 - 9:00
فرهنگ مقاومت، زمینه ساز اجتماع ملت های آزادیخواه حول محور ایران شده است

خالد قدومی با بیان اینکه پافشاری بر پایداری، فرهنگ مقاومت را خلق کرد و این امر زمینه ساز اجتماع ملت های آزادیخواه حول محور ایران شد، گفت: با قوی تر شدن منظومه مقاومت در منطقه شاهد پاره پاره شدن صهیونیسیم جهانی هستیم. نماینده جنبش حماس در تهران در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ درخصوص وضعیت جبهه […]

خالد قدومی با بیان اینکه پافشاری بر پایداری، فرهنگ مقاومت را خلق کرد و این امر زمینه ساز اجتماع ملت های آزادیخواه حول محور ایران شد، گفت: با قوی تر شدن منظومه مقاومت در منطقه شاهد پاره پاره شدن صهیونیسیم جهانی هستیم.

نماینده جنبش حماس در تهران در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ درخصوص وضعیت جبهه مقاومت در منطقه گفت: تاریخ مملو از خاطرات درخشان و به یادماندنی فرزندان مقاومت است و این مهم اثر درخشانی در تاریخ معاصر از خود بر جای گذاشته است.

وی اظهار کرد: امروز دوست و دشمن بر پایداری مقاومت و دلاورمردی های رزمندگان فلسطینی با وجود آن همه محدودیت ها اذعان دارد و فلسطین به الگویی از عدالت خواهی و دفاع از حقوق حقه تبدیل شده است.

نماینده جنبش حماس در تهران افزود: با وجود تمامی شرایط سخت و دشوار و به ویژه محدودیت های همه جانبه، اسرائیل غاصب با مقاومت فلسطینیان مواجه شده و این روزها ملت ما  به دشمن صهیونیستی خود درس های فراموش نشدنی داده است.

رژیم غاصب صهیوسنیتی در برابر فلسطینیان عاجز و درمانده است

قدومی تصریح کرد: به تعویق افتادن چندین مرتبه ای تشکیل کابینه رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل همین دلاور مردی ها و سلحشوری های جبهه مقاومت بود که آنان را حتی در این باره عاجز و درمانده کرد.

وی با بیان اینکه در واقع این واژه مقاومت و عملیاتی شدن آن بود که رژیم صهیونیستی را به شکست کشاند، عنوان کرد: روزگاری اسطوره شکست ناپذیری و البته پوشالی غاصبان فلسطین برای بسیاری از دولت های منطقه رعب و وحشت ایجاد می کرد، اما امروز به برکت همین مقاومت، صهیونیسم جنایتکار همچون تکه های کاغذ پاره پاره شده است.

پافشاری بر پایداری، زمینه ساز اشاعه فرهنگ مقاومت در منطقه شده است

نماینده جنبش حماس در تهران همچنین با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین با امکانات کم اما به پشتوانه مردم توانست بر دشمن پیروز شود، گفت: همین ایستادگی و استقامت زمینه ساز اشاعه فرهنگ مقاومت و حق طلبی ملت های آزادیخواه در کشورهای منطقه شده  و ندای حق خواهانه ما به گوش جهانیان می رسد.

منظومه مقاومت در منطقه قوی تر از همیشه است

قدومی با تأکید بر اینکه بی شک تمامی این توفیق ها حاصل همان منظومه مقاومتی است که در منطقه شکل گرفته، افزود: باید دانست که پیروزی انقلاب اسلامی ایران اثر بسزایی در پایداری و استقامت آنان در برابر نیروهای استکباری و زیاده خواهی آمریکا و نیز ترویج گفتمان مقاومت در بین ملت های آزادیخواه داشته است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در واقع بر محور استکبارستیزی و ظلم بنا گذاشته شد، تصریح کرد: زدن پهپاد فوق پیشرفته و متجاوز آمریکایی و توقیف نفت کش خطاکار انگلیسی و عدم پاسخگویی این دو مستکبر و به ظاهر ابرقدرت جهان، نشان داد که ملت های استکبارستیز از هیچ دشمنی واهمه ندارند.

نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی در محاسبات خود جبهه مقاومت را نمی توانند نادیده بگیرد، تأکید کرد: جهانیان شاهد هستند که تلاش های جبهه مقاومت به ثمر نشسته و عقب نشینی پی در پی دشمنان نشان دهنده جایگاه و احترام خاص مقاومت است.

قدومی عنوان کرد: تحولات اخیر و ترویج تفکر و فرهنگ مقاومت در منطقه نشان می دهد که انقلاب اسلامی ایران بیش از پیش  هواداران و هواخواهانی دارد که در کنارش ایستاده اند.

وی اظهار کرد: به همین دلیل است که قدرت های پوشالی غرب و سرمداران جنایتکار آمریکایی، هسته و کانون مقاومت یعنی ایران اسلامی را نشانه گرفته اند چرا که خوب می دانند پرچم مقاومت در فلسطین و منطقه، با الگوگیری از انقلاب اسلامی برافراشته شده است.

ما به جهانیان ثابت کردیم که مقاومت بی معنا نیست

نماینده جنبش حماس در تهران همچنین عنوان کرد: مقاومت ندای حق طلبی فلسطینیان در برابر جنایت های بی شمار و چهره زشت صهیونیست علیه مردم بی گناه را به جهانیان نشان داد.

قدومی افزود: ما در کنار برادران حزب الله و جنبش جهاد اسلامی توانستیم به جهانیان ثابت کنیم که مقاومت هرگز نه بی معناست و نه تروریست، بلکه، مقاومتی مقدس برای بازپس گیری حقوق از دست رفته مان است.

وی شهید و زخمی شدن هزاران فلسطینی در راهپیمایی های مسالمت آمیز بازگشت به دست رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی را نشانه مظلومیت زنان و مردان این کشور دانست و گفت: با این حال جهانیان شاهد پرچم مبارزه مقاومت برای عدالت خواهی در دست مظلومان عالم است.

نماینده جنبش حماس در تهران تأکید کرد: امروز دشمنان فلسطینی می دانند که جبهه مقاومت چگونه توانسته حتی با کمترین امکانات ضربات مهلکی بر پیکره رژیم اشغالگر بزند و دنیا می داند که مردم فلسطین در حقیقت به دنبال زندگی امن و همراه با آرامش پس از نابودی اسرائیل هستند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40518
  • دیدگاه‌ها برای فرهنگ مقاومت، زمینه ساز اجتماع ملت های آزادیخواه حول محور ایران شده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.