• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
1
فرماندار نهاوند خبر داد:

فراهم بودن شرایط برگزاری دور دوم انتخابات در نهاوند

  • کد خبر : 219324
  • 10 تیر 1403 - 8:24
فراهم بودن شرایط برگزاری دور دوم انتخابات در نهاوند
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به تجربه دور اول انتخابات ریاست جمهوری شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز جمعه فراهم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «عصر همدان» ضرغام احمدوند در ستاد انتخابات شهرستان نهاوند از بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های شهرستان جهت برگزاری دوره دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

وی با قدردانی از برگزاری انتخابات مرحله اول در شهرستان بدون هیچ مشکلی اظهار داشت: رؤسای کمیته‌ها و هیئت اجرایی طبق قانون در این مرحله هم به وظیفه خود در راستای مشارکت حداکثری عمل کنند.

فرماندار نهاوند افزود: طبق اعلام ستاد انتخابات کشور جمعه ۱۵ تیرماه دوره دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود و ما باید آماده‌باشیم.

وی ادامه داد: مجموعه فرمانداری و همه اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان بایستی نسبت به انجام روند اجرایی و صیانت از آرای مردم تلاش و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

احمدوند تأکید کرد: ما وظیفه‌داریم مشکلات و نقاط ضعف در شعب اخذ رأی در دور قبل را برطرف و باقدرت بستر و شرایط لازم را در این مسیر برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به تجربه روز جمعه گذشته در برگزاری انتخابات امیدواریم همانند مرحله اول انتخابات خوبی را در پیش داشته باشیم.

فرماندار نهاوند گفت: در مرحله اول انتخابات ۱۴۹ شعبه اخذ رأی کار رأی‌گیری از شهروندان را بر عهده داشتند و بدون هیچ مشکلی کار انجام شد.

طبق اعلام وزارت کشور مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برگزار می‌شود.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219324
  • دیدگاه‌ها برای فراهم بودن شرایط برگزاری دور دوم انتخابات در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.