• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
جایی که نماز و هنر به هم می‌رسند؛

فراخوان جشنواره فجر تا فجر در همدان

  • کد خبر : 223740
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
فراخوان جشنواره فجر تا فجر در همدان
سومین دوره جشنواره نماز فجر تا فجر در دو بخش دانش‌آموزان و بزرگسالان و در مراحل استانی و کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» جشنواره سراسری فرهنگی، ادبی و هنری نماز فجر تا فجر برای سومین دوره برگزار می‌شود و ۲ مرحله استانی و ملی دارد.

این جشنواره مختص دانش‌آموزان در رده سنی ۹ تا ۱۸ سال و همچنین بزرگسالان ۱۸ سال به بالا است و با هدف ترویج و نشر ارزش‌ها و تبیین فرهنگ نماز است.

موضوعات جشنواره شامل نماز جماعت مسجد و مدرسه عامل تعاون و کار جمعی، نماز تقویت‌کننده صلابت، شجاعت، عزت، استکبارستیزی، دفاع از مظلوم و امنیت ملی و مسئولیت اجتماعی، نماز عامل عفت، آرامش و امنیت فردی و اجتماعی، نماز عامل تحکیم پیوندهای اجتماعی، تعالی بنیان خانواده، تربیت فرزندان صالح و پایداری ارزش‌های انسانی در جامعه، نماز عامل استقلال، خودباوری، تاب‌آوری، انسجام ملی و نماز و معنویت عامل پایبندی به ارزش‌ها و دستاوردهای ملی، توسعه پایدار و پیشرفت ایران اسلامی است.

دانش‌آموزان می‌توانند در قالب‌ رسانه‌های صوتی و تصویری شامل تئاتر، سرود، روایتگری، مستند کوتاه، عکس و گرافیک و خوشنویسی آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

بزرگسالان نیز می‌توانند در بخش رسانه‌های صوتی و تصویری شامل نماهنگ، پویانمایی و موشن گرافیک، اینفوگرافی و تایپوگرافی، نمایش رادیویی و مستند کوتاه، در بخش رسانه‌های مجازی شامل پادکست و گزارش ویدئویی، عکس و گرافیک، پوستر، گزارش تصویری، نقاشی و تصویرسازی، ادبیات منظوم، داستان، شعر، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه نویسی، برنامه‌های کمک آموزشی و بازی شرکت کنند.

بخش ویژه این جشنواره تولید محتوا در حوزه هوش مصنوعی است.گ و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذرماه ۱۴۰۳ بوده و نفرات برگزیده در ایام دهه فجر معرفی می‌شوند.

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی Noor.namaz.ir ارسال و برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن ۰۲۱۸۶۰۳۷۵۰۶ تماس برقرار کنند.

گفتنی است این جشنواره با همکاری ستاد اقامه نماز، اراده کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراکز علمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223740
  • دیدگاه‌ها برای فراخوان جشنواره فجر تا فجر در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.