• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
1

غربگرایان ایرانی، تطهیر وضعیت آمریکا را در پیش گرفته اند

  • کد خبر : 69588
  • 16 خرداد 1399 - 15:05
غربگرایان ایرانی، تطهیر وضعیت آمریکا را در پیش گرفته اند

حجت الاسلام مرتضی موحدی گفت: با وجودی که صاحب نظران خود آمریکا به افول آن اذعان دارند، اما غرب پرستان و شبکه های اجتماعی غربگرایان ایرانی تلاش می کنند با سانسور، حاشیه سازی و عادی جلوه دادن وضعیت آمریکا را تطهیر کنند. به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان در خطبه […]

حجت الاسلام مرتضی موحدی گفت: با وجودی که صاحب نظران خود آمریکا به افول آن اذعان دارند، اما غرب پرستان و شبکه های اجتماعی غربگرایان ایرانی تلاش می کنند با سانسور، حاشیه سازی و عادی جلوه دادن وضعیت آمریکا را تطهیر کنند.

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان در خطبه های نماز جمعه امروز شانزدهم خردادماه، گفت: بلای کرونا برای مؤمنان اجرصابران و فرصت دعا وتضرع وتوفیق احسان، مواسات، ایثار،همکاری،ه مراهی وهمدلی را به ارمغان آورد، این درحالی است که شاهدیم بوی تعفن غرب هم بلند شده است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب، امام راحل(ره) را امام تحول خواندند و تحول خواهی و تحول آفرینی را از مهمترین ویژگی های امام برشمردند اظهار کرد: از جمله ابعاد تحول آفرینی امام خمینی(ره) تحول در روحیه ملت، در مطالبات اساسی مردم، در نگاه مردم به دینی و تحول در مبانی معرفتی کاربردی و نیز ورود فقه به عرصه نظام سازی و تحول در نگاه به جوانان بود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: با وجود تهدید های آمریکایی ها و تهدید شخص ترامپ ایران اسلامی باعزت و اقتدار بنزین را باعبور دادن از اقیانوس اطلس به حیاط خلوت آمریکا رساند و شاهد بودیم که امریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: آشوب امروز در آمریکا که به بیش از ۳۵۰ شهر با جمعیت انبوه رسیده ترامپ را مجبور به فرار به پناهگاه و هذیان گویی کرده است.

وی با بیان اینکه حتی سرکوب وحشیانه و دستگیری بیش از ۱۰هزار نفر هم نتوانسته معترضان امریکایی را آرام کند، عنوان کرد: با وجودی که صاحب نظران خود آمریکا به افول آن اذعان دارند، اما غرب پرستان و شبکه های اجتماعی غربگرایان ایران تلاش می کنند با سانسور، حاشیه سازی و عادی جلوه دادن وضعیت امریکا را تطهیر کنند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=69588
  • دیدگاه‌ها برای غربگرایان ایرانی، تطهیر وضعیت آمریکا را در پیش گرفته اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.