• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
1
کارشناس هواشناسی استان همدان خبر داد:

غبار رقیق در آسمان همدان

  • کد خبر : 223336
  • 20 شهریور 1403 - 13:29
غبار رقیق در آسمان همدان
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه تا پایان هفته بین یک تا ۲ درجه شاهد افزایش مجدد دماهای روزانه در همدان خواهیم بود، گفت: در ساعاتی از بعدازظهر شاهد وزش باد هستیم که باعث غبار رقیق در آسمان همدان می‌شود.

حسن باقری‌شکیب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه تا چند روز آینده آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود، گفت: در برخی از ساعات خصوصا ساعاتی از بعدازظهر شاهد وزش موقت باد هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای روز جمعه سرعت باد افزایش خواهد داشت، افزود: در برخی از ساعات غبار رقیق آسمان استان را فرا می‌گیرد.

کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: از نظر دمایی انتظار داریم تا سه روز آینده و پایان هفته بین یک تا ۲ درجه افزایش مجدد دماهای روزانه را در استان همدان داشته باشیم.

باقری‌شکیب با بیان اینکه از اوایل هفته آینده مجددا شاهد روند کاهشی دمای هوا در راستان خواهیم بود، تصریح کرد: روز گذشته بیشینه هوا از شهرستان اسدآباد با ۳۵ درجه سانتی‌گراد گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز نیز دمای کمینه از شهرستان بهار با ۱۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شد، گفت: دمای هوا در شهرستان همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین ۳۳ درجه سانتی‌گراد و ۱۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

1 × چهار =