• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2
مديركل سازمان حقوقدانان بدون مرز:

عملکرد روسای کانون‌های وکلای دادگستری برمبنای انسجام باشد

  • کد خبر : 2623
  • 19 آبان 1397 - 6:04
عملکرد روسای کانون‌های وکلای دادگستری برمبنای انسجام باشد

مدیرکل سازمان حقوقدانان بدون مرز در واکنش به مصوبه اعضای هیات مدیره کانون وکلای مرکز مبنی بر عدم شرکت در همایش آتی اسکودا گفت: روسای کانون‌های وکلای دادگستری از هرگونه اقدامی که مانع از انسجام می‌شود خودداری کند.

به گزارش عصر همدان،‌ علیرضا ترکستانی در واکنش به مصوبه اعضای هیات مدیره کانون وکلای مرکز مبنی بر عدم شرکت در همایش آتی اسکودا در آذربایجان شرقی به نشانه نارضایتی از عملکرد و سیاست‌های اخیر آن اظهار کرد: روسای کانون‌های وکلای دادگستری باید از هرگونه اقدامات که مانع انسجام وکلای دادگستری است خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نهاد وکالت بیش از پیش به انسجام نیاز دارد، گفت: همه مسئولان متولی نهاد دفاع در کشور باید در راستای اهداف والای این نهاد مقدس که حفظ انسجام و اقتدار وکلای دادگستری است گام برادرند.

رئیس مرکز امور وکلای قوه قضائیه استان همدان در ادامه افزود: با توجه به تهدیدات روزافزون و سوء قصدهای انجام شده علیه وکلای دادگستری اتخاذ این گونه تصمیمات در این برهه از زمان به صلاح نهاد وکالت نیست.

وی بیان کرد: اتخاذ تدابیر لازم برای برقراری امنیت وکلای دادگستری امری ضروری است و باید در اولویت کاری دست‌اندرکاران قرار گیرد.

ترکستانی در پایان تأکید کرد: معتقدم همگی باید تمرین کنیم تا سیاست‌های کلان بر سیاست‌های خرد ارجح باشد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2623
  • دیدگاه‌ها برای عملکرد روسای کانون‌های وکلای دادگستری برمبنای انسجام باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.