• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0
فرماندار نهاوند تأکید کرد:

عملکرد خوب بنیاد مسکن در بهسازی روستایی

  • کد خبر : 223170
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
عملکرد خوب بنیاد مسکن در بهسازی روستایی
فرماندار نهاوند گفت: عملکرد بنیاد مسکن شهرستان در اجرای طرح بهسازی روستایی قابل تحسین است و باید تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان»، ضرغام احمدوند پس از بازدید از روند بهسازی در چند روستای شهرستان گفت: بهسازی و نوسازی در مناطق روستایی باعث جلوگیری از خروج روستائیان می‌شود و در‌ مخاطرات طبیعی موجب کاهش خسارات می‌شود.

وی اظهار داشت: بنیاد مسکن شهرستان اقدامات خوبی را در حوزه بهسازی و مقاوم‌سازی روستاهای شهرستان انجام داده که موجب عمران و آبادانی روستاها شده است.

فرماندار نهاوند افزود: با اقدامات انجام شده تقریبا در اکثر روستاها فازهای مختلف طرح بهسازی در حال انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون در بخش زیادی از معابر روستاهای شهرستان زیرسازی و آسفالت انجام شده و طرح بهسازی در چند روستا به زودی به پایان می‌رسد.

احمدوند گفت: روند نوسازی مسکن‌های روستایی و بهسازی و اجرای طرح هادی در روستاها باید تداوم داشته باشد تا موجب رضایتمندی روستائیان عزیز شود.

علی جلالوند رئیس بنیاد مسکن نهاوند نیز در این بازدیدها گفت: از ۱۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان، تاکنون اجرای طرح هادی در ۱۳۸ روستا آغاز شده و در ۱۵ روستا بهسازی نیز به اتمام رسیده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک با تخصیص اعتبارات بتوانیم جشن اتمام اجرای فاز نخست بهسازی را در چهار بخش شهرستان برگزار کنیم.

جلالوند افزود: عملیات بهسازی شامل ساماندهی گلزار شهدا، اجرای جوی و جدول، کانال سنگی، پل بتنی، دیوار ساحلی، جداره‌سازی، سنگ فرش معابر، جابه‌جایی شبکه برق، زیرسازی و آسفالت است.

رئیس اداره بنیاد مسکن نهاوند عنوان کرد: در بخش مقاوم‌سازی و نوسازی مسکن نیز بیش از ۲۲ هزار و ۱۶۷ واحد مسکن روستایی در نهاوند احداث شده است.

وی در‌ پایان گفت: اداره بنیاد مسکن اقدامات خوبی را در حوزه بهسازی و مقاوم‌سازی روستاهای شهرستان انجام داده که موجب رضایتمندی اهالی روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهر و حاشیه‌نشینی شده است.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223170
  • دیدگاه‌ها برای عملکرد خوب بنیاد مسکن در بهسازی روستایی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.