• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
یادداشت؛

علیصدر و ما ادراک علیصدر

  • کد خبر : 223851
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
علیصدر و ما ادراک علیصدر
این روزها بحث بلیت فروشی در بازار سیاه علیصدر بسیار داغ و پر حرارت شده است و هر کسی ماهی خودش را از این آب گل آلود علیصدر مظلوم می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ علی شجاع پاک در یادداشتی چنین نوشت؛ولی آیا واقعا مشکلات این روستای مظلوم و در حاشیه ، فقط همین بلیط فروشی بازار سیاه است؟

شده همین مسئولی که این بازار سیاه را به بومی های علیصدر نسبت داده یکبار پای درد و دل ان مسافری که صدها کیلومتر پشت فرمان بوده تا به علیصدر برسد و تازه باید در صف چندین ساعته بلیط معطل شود بنشیند ؟

الان در تمام دنیا بلیط فروشی یک مکان گردشگری در چندین جایگاه مختلف و بصورت گیت‌های الکترونیکی انجام می‌شود تا از ازدحام جمعیت و کلافگی گردشگر کاسته شود منتهی اینجا فقط بخاطر یکسری مسائل گیشه فقط بصورت فیزیکی و در یک جای خاص و به دور از غار انجام می‌شود.

گیت‌های فروش الکترونیکی حتی به ذهن مدیران ما خطور نمی‌کند.

در کجای دنیا از قایق‌های پدالی ۶۰ سال پیش برای جابجایی مسافر استفاده می‌شود ؟ در صورتی که دنیا به سمت سیستم ناوگان برقی حرکت می‌کند اینجا این مسائل فقط یک شعار است.

چرا که با تغییر سیستم ناوگان داخل غار این همه معطلی در غار بوجود نخواهد آمد.

آقای مسئولی که ادعا دارید که بازار سیاه بلیط فروشی کار بومیان علیصدر می‌باشد شده یکبار بر نحوه  بکارگیری کارگران داخل غار و چارت سازمانی آنان و نحوه حساب و کتاب اضافه کاری‌های شبانه آن‌ها نظارتی داشته باشید؟

۱۸ میلیارد تومان پول از درآمد همین غار روستای ما واریز حساب میراث فرهنگی و خزانه شده است چه درصدی را در این روستا هزینه کرده اید؟

زباله ۱۵.۰۰۰ گردشگر در روز با دست جمع آوری می‌شود ؟ متوجه این کلام حقیر هستید؟

چرا داد و فریادهای ما را از عوارض به حق و قانونی روستا از این همه درآمد را نمی‌شنوید و فقط بلیط بازار سیاه را به بومیان نسبت می‌دهید
واقعا کجای کار شما قانونی است ؟

درآمدتان از این محل ؟
قراردادهای تشریفاتی شما ؟
مزایده‌های شما؟
به شخصه بنده منظوری با هیچ شخص حقیقی ندارم و قصد تخریب و توهین نیز ندارم ولی مردم علیصدر دیگر از این همه ظلم و تبعیض به ستوه آمده‌اند واقعاً وقت آن نرسیده کمی به علیصدر نگاه ویژه‌تری داشته باشیم و از این همه نارضایتی‌ها شانه خالی نکنیم؟

آقای مسولین بالای رده  استان درد علیصدر فقط بازار سیاه بلیط فروشی نیست.کمبود امکانات گردشگری نبود جاده دسترسی مناسب است.
کمبود مکان‌های تفریحی مراکز خرید درست و حسابی ، عدم وجود درمانگاه و داروخانه و دستگاه های خدمات‌رسان و پمپ بنزین و بانک و هتل و …. از عمده مشکلات علیصدر است.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223851

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.