• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد:

عشایر، ستون فقرات امنیت و اقتصاد کشور

  • کد خبر : 221168
  • 11 مرداد 1403 - 15:19
عشایر، ستون فقرات امنیت و اقتصاد کشور
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: عشایر ایران یکی از پشتیبان‌های بزرگ کشور برده و هستند عشایر بازوان قوی و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، نگهداران امنیت و آرامش‌بخشان به ملت می‌باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ سردار سیدضیاالدین حزنی، صبح امروز در همایش تجلیل از شبانان، گله‌داران و دامداران عشایر استان همدان، با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، بیان کرد:همه ما این اندوه خودمان را نسبت به آمریکایی‌های شیطان صفت و اسرائیلی‌های جنایتکار در دل خودمان نگه داشته، با اجازه فرماندهی معظم کل قوا در زمان مقرر و مناسب جواب این همه ظلم را خواهیم داد.

وی با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی، آدم‌های بزرگی را تقدیم کرده، تنها چیزی که آمریکایی‌ها هم اسرائیلی‌ها نمی‌فهمند، این است که ما برای جمهوری اسلامی ایران هر هزینه‌ای که لازم باشد را پرداخت خواهیم کرد، عنوان کرد: ولی مطمئن باشیم که این دفعه این رژیم منحوس را پشیمان خواهیم کرد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: عشایر ایران یکی از پشتیبان‌های بزرگ کشور برده و هستند عشایر بازوان قوی و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، نگهداران امنیت و آرامش‌بخشان به ملت می‌باشند.

سردار حزنی ادامه داد: عشایر در هر نقطه‌ای که هستند پاسدار امنیت، پاسدار دین، طرفدار روحانیون، این کشور هستند.

وی بیان کرد: عشایر در همه جای کشور از لحاظ فداکاری و شجاعت و شهامت جزء بهترین افراد بوده، عشایر سربازان پرافتخار و همیشه وفادار اسلام و انقلاب و ایران و مرزداران غیور و مومن هستند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اهداف مهم برگزاری این همایش، ابراز کرد: عشایر سربازان اقتصاد مقاومتی بوده و تقویت، امنیت قضایی کشور را در بخش‌هایی عهده‌دار هستند.

سردار حزنی ادامه داد: آمده‌ایم به همه کسانی که در استان مسئولیت دارند بگوئیم تا ارتباط عشایر را با ادارات و سازمان‌های مرتبط بیشتر آشنا کنیم، امیدی را در مناطق عشایری کشور ایجاد کنیم، و با این کار گسترش فرهنگ محرومیت زدایی، مردم‌داری و مردم دوستی را در استانها ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه عشایر ما با ۸۳ درصد دام، چهار درصد دام سنگین، ۲۰درصد گوشت قرمز کشور را تهیه می‌کنند، عنوان کرد: ۷۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور با ۲۰ هزار هکتار بافت تولید، سالانه ۶ هزار تن محصول کشاورزی در دست عشایر بوده که نقش قابل توجهی در تهیه مواد پروتئینی کشور را داشته است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در ۱۰ سال گذشته به خاطر عدم توجه ما، در جمعیت عشایری کاهش داشته‌ایم، بیان کرد: مهاجرت به شهرها زیاد شده که این امر باعث ایجاد مشاغل کاذب در بعضی از جاهای کشور شده است.

سردار حزنی خاطرنشان کرد: همه عشایر ما پشتیبان دین بوده و آنها جزء وفادارترین مردم ایران هستند. همین عشایر در جاهایی که در مرز بودند، مرزداران غیوری بوده و بسیار نفوذناپذیر و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221168
  • دیدگاه‌ها برای عشایر، ستون فقرات امنیت و اقتصاد کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.