• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
4

ضریب افزایشی آسیب های فضای مجازی در روستاها

  • کد خبر : 183998
  • 25 اردیبهشت 1402 - 10:31
ضریب افزایشی آسیب های فضای مجازی در روستاها

فرماندار همدان در جمع دهیاران روستاهای بخش مرکزی گفت: از امور فرهنگی و اجتماعی در روستا غافل نشویم. با دسترسی به فضای مجازی و رسانه های بیگانه روستاییان ما حتی بیش ازشهروندان در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند و باید کار کنیم. به گزارش عصر همدان؛ مسلم مخفی در جمع دهیاران گفت: دولت سیزدهم […]

فرماندار همدان در جمع دهیاران روستاهای بخش مرکزی گفت: از امور فرهنگی و اجتماعی در روستا غافل نشویم. با دسترسی به فضای مجازی و رسانه های بیگانه روستاییان ما حتی بیش ازشهروندان در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند و باید کار کنیم.

به گزارش عصر همدان؛ مسلم مخفی در جمع دهیاران گفت: دولت سیزدهم به روستاها و مناطق کمتر برخوردار توجه ویژه ای دارد و عملکرد دهیاران در این راستا بسیار اثر گذار است.

وی با بیان اینکه دهیاران باید شاکله فکری و‌ برنامه ریزی مثبت برای پیشبرد امور روستا داشته باشندافزود: تقویت و احیای روستاها بویژه در بحث تولید و ‌گردشگری از جمله مهمترین وظایف ماست.

فرماندار همدان با بیان اینکه روستاهای همدان ظرفیت های قابل توجهی مانند نان های محلی، جاذبه های طبیعی، تفریحی و تاریخی دارد که باید مورد استفاده قرار بگیرد افزود: کشاورزی، مصرف بهینه آب و‌اصلاح الگوی کشت موضوعات مهم دیگر ما در روستاهاست که با توجه به شرایط جوی و‌کاهش منابع آب باید بنحو مقتضی این موارد را مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: از امور فرهنگی و اجتماعی در روستا غافل نشویم. با دسترسی به فضای مجازی و رسانه های بیگانه روستاییان ما حتی بیش ازشهروندان در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند و باید کار کنیم.

فرماندار همدان با بیان اینکه امسال سال انتخابات است گفت:  نباید اجازه دهیم دشمن با القای یاس و‌ نا امیدی فضای کشور را تحت تاثیر قرار بدهد.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات روستاها نشستهای تخصصی دهیاران با مدیران ذیربط شهرستان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183998
  • دیدگاه‌ها برای ضریب افزایشی آسیب های فضای مجازی در روستاها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.