• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

ضرورت توجه بیشتر به اصلاح الگوی کشت با توجه به خشکسالی‌های اخیر 

  • کد خبر : 176208
  • 05 بهمن 1401 - 22:57
ضرورت توجه بیشتر به اصلاح الگوی کشت با توجه به خشکسالی‌های اخیر 

فرماندار فامنین بر ضرورت توجه بیش از پیش به اصلاح الگوی کشت با توجه به خشکسالی های اخیر تأکید کرد. به گزارش عصرهمدان؛ سید روح‌الله حسینی شاخص، فرماندار فامنین روز چهارشنبه ۵ بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری اولین همایش الگوی کشت شهرستان فامنین گفت: در این راستا باید متولیان امر نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی […]

فرماندار فامنین بر ضرورت توجه بیش از پیش به اصلاح الگوی کشت با توجه به خشکسالی های اخیر تأکید کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ سید روح‌الله حسینی شاخص، فرماندار فامنین روز چهارشنبه ۵ بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری اولین همایش الگوی کشت شهرستان فامنین گفت: در این راستا باید متولیان امر نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش‌ها اقدامات لازم را به عمل آورند و در همین خصوص اولین همایش الگوی کشت کم آب بر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار فامنین اضافه کرد: شهرستان فامنین به عنوان پایلوت الگوی کشت کم‌آب‌بر انتخاب شده و به همین دلیل برای رعایت این الگو از سوی کشاورزان و ترویج آن باید اقدام شود.

حسینی شاخص تصریح کرد: اصلاح الگوی کشت یک ضرورت برای کشور و شهرستان فامنین است.

وی افزود: باید از ظرفیت های نوین کشاورزی استفاده کرد تا مردم با ورود به این قضیه نسبت به مسائل خشکسالی حساس‌تر شوند.

فرماندار فامنین تصریح کرد: همایش باید دارای یک محتوای خوب باشد تا بهره کار را در سال زراعی جاری ببینیم و به همین دلیل لازم است تمام قشر هدف را در این حوزه به همایش دعوت شوند.

حسینی شاخص یادآوری کرد: با توجه به بارش‌های اخیر که کمترین بارندگی در استان در سال گذشته مربوط به شهرستان فامنین بوده است، ضروری است الگوی کشت کم آب بر در اولویت کارهای جهاد کشاورزی و کشاورزان قرار گیرد.

به گزارش عصرهمدان؛ اولین همایش الگوی کشت شهرستان فامنین پنج‌شنبه بعدازظهر با حضور میهمانان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176208
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت توجه بیشتر به اصلاح الگوی کشت با توجه به خشکسالی‌های اخیر  بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.