• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
1

ضرورت تسهیل روند مدرسه سازی برای خیرین

  • کد خبر : 154411
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
ضرورت تسهیل روند مدرسه سازی برای خیرین

یوسف نوری یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را تسریع و تسهیل در روند مدرسه سازی برای خیرین مدرسه ساز دانست. به گزارش عصرهمدان؛ یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در جمع خیرین مدرسه ساز استان همدان گفت: بنده تمام جلسات خیرین را شرکت می کنم و اهمیت ویژه ای برای آنها قائلم. جامعه ای […]

یوسف نوری یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را تسریع و تسهیل در روند مدرسه سازی برای خیرین مدرسه ساز دانست.

به گزارش عصرهمدان؛ یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در جمع خیرین مدرسه ساز استان همدان گفت: بنده تمام جلسات خیرین را شرکت می کنم و اهمیت ویژه ای برای آنها قائلم. جامعه ای مثل خیرین ندیدم؛ لازم است که در زمینه کمک به آن ها چند اقدام صورت گیرد و لذا براساس مشی دولت، مجوزها را تحت سامانه قرار دادیم تا انحصارها شکسته شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: به جهت کمک به خیرین مدرسه ساز، باید هر ساله در بودجه بندی کشور، مشکلاتی را رفع کنیم، چرا که خیرین و سرمایه گذاران، بی منت و پاداش و خالصانه فعالیت می کنند.

نوری افزود: لازم است که جلساتی با حضور خیرین خارج از کشور را نیز داشته باشیم تا کار آنها را تسهیل کنیم.

همچنین صفاریان، یکی از خیرین مدرسه ساز همدانی در این جلسه گفت: تعلیم و تربیت و معلمی شغل انبیاست. بعنوان عضو کوچکی از خیرین‌ این نکته را باید مدنظر داشته باشیم که تقویت مالی در کنار کمک های خیرین مدرسه ساز باید تزریق شود تا بتوانیم قشری تاثیر گذار را پرورش دهیم.

این خیر همدانی ادامه داد: استان همدان پتانسیل بالایی برای رشد در آموزش و پرورش دارد و لذا باید در مناطق مستعد، مدارس را دایر کنیم. البته بیش از آنکه به آموزش پایه نیاز داشته باشیم به آموزش کاربردی نیازمندیم که محصلین، از همان ابتدای تحصیل، شغل را بر اساس علاقمندی خود انتحاب کنند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154411
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت تسهیل روند مدرسه سازی برای خیرین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.