• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1
امام جمعه نهاوند:

ضرورت بیان معیارهای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری

  • کد خبر : 217838
  • 18 خرداد 1403 - 14:10
ضرورت بیان معیارهای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری
امام جمعه نهاوند گفت: وظیفه ما انتخاب اصلح بر اساس معیارهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و تشریح و تبیین ضرورت مشارکت حداکثری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز جنگ نظامی نداریم ولی جنگ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی داریم و باید هوشیار باشیم چون عوامل دشمن در زمینه‌های فرهنگی و ترویج بی بندوباری و فساد دارند تلاش و کار می‌کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: وعده خدا بر نابودی اسرائیل قطعا محقق خواهد شد و عملیات طوفان الاقصی وضعیت صهیونیست‌ها را در دنیا تغییر داد و تنفر جهانی از آن‌ها را به بالاترین حد رساند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: صهیونیست‌ها به هیچ دستاوردی در غزه نرسیدند وشکست و لطمه خوردند و فقط کودک و زنان بی‌گناه را قتل و عام کردند ولی در مقابل جبهه مقاومت با صلابت و قدرت به کار خود تا نابودی صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: خود تحلیل‌گران غربی هم بر شکست صهیونیست‌ها اذعان دارند و در این چند ماه به هیچ کدام از دستاوردهایی که اعلام کردند نرسیدند و مردم جهان هم این‌چنین جنایت‌های آن‌ها را محکوم می‌کنند. حجت الاسلام‌ والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها به انتخابات پیشرو اشاره کرد و گفت: در این زمینه وظیفه داریم تبیین کنیم و سوال و تحقیق کنیم و افرادی که به شهیدان رجایی و رئیسی نزدیک هستند و می‌توانند خدمت کنند انتخاب کنیم.

وی اظهار داشت: وظیفه ما انتخاب اصلح بر اساس معیارهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و تشریح و تبیین ضرورت مشارکت حداکثری است. امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها خواستار ترویج ازدواج آسان و کنار گذاشتن سنت‌های غلط در این زمینه شد و از خانواده‌ها درخواست کرد با گفتگو و توافق زمینه ازدواج آسان زوج‌‌های جوان را فراهم و تسهیل کنند و از تحمیل هزینه‌های سنگین بر زوج‌ها خودداری کنند.

وی در پایان با اشاره به شروع به کار دفتر آقای علیرضا نثاری نماینده مردم نهاوند در‌ مجلس گفت: همه باید به نماینده و دولت ‌کمک کنند و با هم‌افزایی باعث شوند خدمت‌رسانی دولت تکمیل شود و با همدلی و همکاری مشکلات را کاهش داد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217838
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت بیان معیارهای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.