• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
3

ضرورت احیای شکوه و عظمت رزن، درگزین و سردرود/ شفافیت باید رکن اصلی مدیریت کشور باشد

  • کد خبر : 49757
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
ضرورت احیای  شکوه و عظمت رزن، درگزین و سردرود/ شفافیت باید رکن اصلی مدیریت کشور باشد

حسین وزیری با بیان اینکه تمام راهبرد و برنامه های ما بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برای رهایی مردم از مشکلات معیشتی و اجتماعی تدوین شده است، گفت: شفافیت باید رکن اصلی مدیریت کشور باشد و در تمام حوزه ها راهی جز شفافیت نداریم. نامزد دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای رزن و […]

حسین وزیری با بیان اینکه تمام راهبرد و برنامه های ما بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برای رهایی مردم از مشکلات معیشتی و اجتماعی تدوین شده است، گفت: شفافیت باید رکن اصلی مدیریت کشور باشد و در تمام حوزه ها راهی جز شفافیت نداریم.

نامزد دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای رزن و درگزین در گفتگو با عصر همدان؛ اظهار کرد: تلاش برای بومی گزینی در سطح کارمندان،کارشناسان و مدیران ادارات راهبرد و هم تاکتیک ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز با چهارچوب کلی و البته دقیق گام دوم را پیش چشم خود مشاهده می کنیم افزود:ما بر اساس گام دوم انقلاب رهبری پیش خواهیم رفت،عملیاتی کردن گام دوم انقلاب در عرصه شهرستان های رزن و درگزین ضرورت جدی خواهد بود.

وزیری جوانگرایی با محور قرار دادن روحیه جهادی را در عرصه های مختلف مهم دانست و عنوان کرد: این جوانگرایی در منطقه باید بر محوریت رفتار انقلابی و همینطور بومی گزینی، شایسته سالاری و کار آمدی استوار باشد.

وی با بیان اینکه در تعیین مدیران هم در سطح منطقه رزن،درگزین و سردرود و هم در سطح ملی شایسته سالاری، انقلابی بودن و کارآمدی یک ضرورت غیر قابل انکار است، اضافه کرد: امکان ندارد یک مدیر با روحیات انقلابی شایسته نباشد زیرا مدیری که روحیه جهادی،کارآمدی و شایستگی ندارد نمی تواند انقلابی باشد و انقلابی بودن زیربنایی تمام تصمیمات ما در اداره‌ی کشور بر اساس سخنان رهبری است.

نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشور در حوزه مسکن، خودروسازی و تورم گفت: اگر می‌خواهیم کشور پیشرفت کند و مشکلات در حوزه معیشتی مانند مسکن و خودروسازی و فقر پایان بپذیرد راهی جز شفافیت و سلامت مدیران نظام نداریم.

وزیری با بیان اینکه دارایی، درآمد و تابعیت همه مسئولین و خانواده آنان باید شفاف و روشن به محضر ملت بزرگ ایران چه در سطح ملی و چه در سطح منطقه ای گزارش شود، اضافه کرد: اگر این شفافیت کامل صورت گیرد نماینده با شجاعت تمام می‌تواند در برابر اقدامات تورم زای دولت مانند چاپ بدون پشتوانه اسکناس ایستادگی کند.

وی مسئولیت پذیری مدیران در برابر خطاها و اشتباهات را یک منطق مدیریتی محکم برشمرد و ادامه داد: در واقع با شفافیت است که یک مدیر در صورت تخلف یا ناکارآمدی مجبور به استعفا و کناره گیری خواهد شد.

نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت جایگاه ملی نیروی انسانی بومی شهرستان تاکید کرد: یکی از برنامه های اساسی ما توسعه منابع انسانی منطقه در استان، شهرستان و کشور است به این معنا که ما به جد به دنبال ارتقا مدیران با عملکرد قوی شهرستانی و استانی برای مدیریت در سطح کلان استان و ملی خواهیم بود.

وزیری با بیان اینکه ارتقا مدیران کارآمد و کادرسازی از جوانان منطقه ای یک اصل مهم در حوزه مدیریت منابع انسانی است ،گفت: اگر مدیری شایستگی و کارآمدی خود را در سطح منطقه و استان نشان داد می تواند به عنوان یک نیروی کارآمد به سطح ملی ارتقا یابد، پایگاه مهمی برای برطرف کردن و پیگیری مشکلات منطقه باشد و از طرفی کشور و استان از توانمندی های او بهره ببرند.

وی با بیان اینکه اگر مجلس انقلابی باشد طبیعتاً دارای کمیسیون امنیت ملی عالم با شاخصه های انقلابی خواهد بود، ادامه داد: در چنین مجلسی با لوایحی مهم برخورد عقلانی با منطق انقلابی صورت خواهد گرفت.

وزیری ادامه داد: درواقع کمیسیون امنیت ملی اگر انقلابی باشد با بررسی های کارشناسانه و علمی از آسیب دیدن نظام و مردم جلوگیری و گزارش‌های واقعی با محوریت تقویت انقلاب ارائه می‌کند و این به تصمیم گیری درست مجلس منجر خواهد شد.

نامزد نمایندگی مجلس  در حوزه انتخابیه زن و درگزین با تاکید بر اینکه باید شکوه و عظمت رزن، درگزین و سردرود احیا شود ادامه داد: این  مهم جز از مسیر فرهنگ و باورهای قوی و ریشه دار مردم متدین و ‌ولایی منطقه محقق نخواهد شد.

وزیری عشق به سرور و سالار شهیدان را مهمترین ویژگی سابقه تمدنی و فرهنگی رزن،درگزین و سردرود دانست و افزود: عزاداری با شکوه دمق و درجزین، فرهنک اصیل و غنی کرفس و بابانظر ،مفاخر علمی و دینی هر سه منطقه و استقرار گردشگری با توجه جدی باید پیگیری  شود تا بتوانیم عظمت منطقه رزن،درگزین و سردرود را احیا کنیم.

وی استفاده از ظرفیت فرهنگیان عزیز منطقه و تقویت بنیه های آموزشی و فرهنگی و تزریق این بنیه به نسل‌های آینده در شهرستان را به بخش دیگری از احیای عظمت و بزرگی فرهنگی رزن، درگزین و سردرود دانست و گفت: این موضوع نیز  مسئله دیگری است که به جد باید پیگیر شود.

این نامزد حوزه انتخابیه رزن، درگزین و سردرود گفت: اقداماتی که در بعد فرهنگ باید صورت گیرد بر اساس بوم شناسی تمام نقاط رزن، درگزین و سردرود باید ظرفیت ها و آسیب های اجتماعی فرهنگی شناسایی شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این شناسایی و احصا نیازها، باید برای تمام موارد طرح های اجرایی مدون و عملیاتی برنامه ریزی و اجرا شود تاکید کرد: مدیریت فرهنگی و ارشاد اسلامی باید یک مدیریت راهبردی و نرم افزاری با افق دید بلند در جهت تقویت گفتمان انقلابی قرار گیرد.

وزیری ایجاد انسجام ویژه بین شورای فرهنگ عمومی و نخبگان را  نکته کلیدی دیگری دانست تصریح کرد: باید بتوانیم یک مجموعه همچون شورای عالی انقلاب فرهنگی با حد و اندازه بومی در منطقه ایجاد کنیم .محوریت چنین مجموعه ای  قطعا بر عهده امام جمعه محترم منطقه می باشد.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی جبهه مقاومت را  بخش و بازوی انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: بزرگانی نظیر شیخ زکزاکی،سید حسن نصرالله دست آوردهای گفتمان انقلاب اسلامی هستند و نتیجه مجاهدت‌های که رزمندگان جهان اسلام در برابر ظلم و جور از خود نشان داده اند این روزها در جبهه مقاومت دیده می شود.

وزیری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز مالک اشتر زمان ما است گفت: ایشان یک انسان فراجناحی و فراملی است  که با رشادت خود برای نجات انسانیت لحظاتی بی نظیر از مجاهدت یک مدیریت جهادی را به نمایش گذاشت.

وی در خصوص راهکارهای عملی برای مبارزه با فقر با اشاره الزام دولت و نظام به رفع محرومیت تاکید کرد: باید تولید ثروت صورت گیرد و برای تولید ثروت ایجاد اشتغال مهمترین مولفه است، هم در سطح ملی و هم در سطح منطقه رزن،درگزین و سردرود آنچه که مهم است ایجاد ظرفیتهای تولید و اشتغال است تا بتوان از طریق آن مشکلات و دردها و رنجهای مردم را سامان داد .

وزیری تصویب قوانین که حضور و رشد سرمایه گذاری را تسهیل کند یک ضرورت دقیق و درست  دانست و اظهار کرد: تمام تلاش و توان خود را باید برای جذب کارآفرینان رزنی، درگزینی و سردرودی مقیم در سایر نقاط کشور و سایر سرمایه گذاران را به کار ببندیم تا بتوانیم زمینه اشتغال جوانان عزیز که همه سرمایه کشور هستند فراهم شود.

وی کمک به محرومین و مستضعفین را سرلوحه کار یک مدیر جهادی در انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد:با مردم بودن و از درد مردم خبرادر شدن یک ضرورت جدی در حوزه مدیریت جمهوری اسلامی است ،تمام تلاش یک نماینده و مدیر در تمام سطح مدیریتی مردم داری و آشنایی با درد مردم است.

وی با تاکید بر در میان مردم بودن نماینده مجلس گفت:با تمام وجود در میان مردم بوده ام و تأکیدم بر ادامه این روش و منش است زیرا نماینده مردم باید در منطقه حضور جدی داشته باشد.

وزیری با بیان اینکه بنده نیز فرزند این منطقه و دیارم و کودکی و نوجوانی خود را در این منطقه گذرانده ام و پس از آن هم با همه وجود دردها و رنج های مردم را لمس کرده ام  اضافه کرد: این یک نعمت بی نظیر خدادادی برای نظام اسلامی است که محرومان را ولی نعمت خود می داند.

وی با اشاره سخنان امام خمینی و رهبری و همچنین منطق مدیریتی ائمه گفت: مدیری که در جمهوری اسلامی فعالیت می کند باید میان مردم باشد، روحیه میان مردم بودن و خط مقدم کار و تلاش ایستادن آموزه فرماندهان ما در دوران مقدس است.

نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جوان‌گرایی و مردم داری در میان فرماندهان دفاع مقدس و مدافعان حرم تاکید کرد: فرماندهانی که خودشان به جای چادر فرماندهی در خط مقدم نبرد ایستادند و مردانه به شهادت رسیدند، سربلندی و عزت این سرزمین حاصل مجاهدت‌های آنان است زیرا آنان مصداق مدیریت جهادی کارآمد هستند و کار آمدی امروز مهمترین اصل مدیریتی است.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=49757
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت احیای شکوه و عظمت رزن، درگزین و سردرود/ شفافیت باید رکن اصلی مدیریت کشور باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.