• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
1
روایت یک کارشناس از جنگ رسانه‌ای تمام‌عیار صهیونیست‌ها؛

صهیونیست‌هااستاد بزرگ دروغ و فریب در فضای مجازی

  • کد خبر : 224605
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۴۸
صهیونیست‌هااستاد بزرگ دروغ و فریب در فضای مجازی
مسئول فضای مجازی ناحیه شهرستان بهار اقدام رژیم صهیونیستی در جنگ رسانه‌ای را برای تفرقه‌افکنی بین جبهه مقاومت و بزرگ‌نمایی رژیم غاصب عنوان کرد.

مهدی شهبازی سپهر در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان» در رابطه با جنگ رسانه‌ای دشمن در فضای کنونی گفت: تقابل جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی در میدان مبارزه نسبت به گذشته شکل جدیدی به‌ خود گرفته است.

وی افزود: از گذشته، صهیونیستم در حوزه جنگ ترکیبی با جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، از ابزار رسانه بالاترین و بیشترین بهره را برده‌است.

شهبازی سپهر یکی از ارکان‌های مهم تأثیرگذار در جنگ ترکیبی را عملیات رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: دشمن صهیونیستی در جنگ رسانه‌ای با استفاده از روش‌ها و فناوری‌های جدید اقدام به عملیات‌های سنگین رسانه‌ای می‌کند.

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه شهرستان بهار یکی از اهداف دشمن در جنگ رسانه‌ای را بزرگ‌نمایی قدرت پوشالی خود و تضعیف روحیه محور مقاومت دانست و تصریح کرد: از گذشته دشمن این حربه را برای تضعیف روحیه ما با بزرگ‌نمایی خود به‌کار برده است اما آن‌چه که در عمل شاهد آن بودیم قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در مواجه با جبهه مقاومت است.

شهبازی سپهر در ادامه گفت: حالا هم در فضای شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌ها، دشمن با شیوه‌های مختلف به ایجاد تفرقه و تضعیف روحیه مقاومت می‌پردازد که باید از تفرقه و دوگانگی به‌شدت پرهیز کرد چراکه همیشه دشمن از آن به‌عنوان برگ برنده استفاده می‌کند.

وی افزود: یکی از شیوه‌های رژیم صهیونیستی در جنگ رسانه‌ای، تلفیق عملیات رسانه‌ای با عملیات‌های ترور وحشیانه خود به‌منظور بزرگ‌نمایی قدرت و ایجاد تفرقه در محور مقاومت است، به‌طوری که پس از ترور شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اخبار کذبی از نقش یک جاسوس ایرانی در عملیات ترور به‌سرعت منتشر شد، در صورتی‌که این جاسوس ایرانی سال ۱۳۹۳ دستگیر شده بود و ‌ ارتباطی هم به‌موضوع ترور نداشت، و این شیوه انتشار اخبار سال‌های گذشته در زمان فعلی که به آن ارتباط ندارد است که موجب ایجاد باور و قبول خبر از دید مخاطب می‌شود.

مسئول فضای مجازی سپاه شهرستان بهار خاطرنشان کرد: امپراتوری رسانه‌ای صهیونیست‌ها در ابعاد مختلف با شیوه‌هایی جدید با هدف سلطه بر افکار عمومی جهان در همه عرصه‌های رسانه در حال کنترل افکار عمومی مردم دنیا به‌تناسب ملیت‌ها و قومیت‌ها است، و باید در برابر این امپراتوری ایستاد و آن‌ را شکست، که نتیجه شکست امپراتوری رسانه‌ای صهیونیستم، فروریزی و نابودی غده سرطانی صهیونیستم نه‌ فقط در فلسطین اشغالی بلکه در سراسر دنیا خواهد بود.

شهبازی سپهر افزود: وظیفه ما در شرایط کنونی که رژیم غاصب و اشغال‌گر صهیونیستی دست به جنایات خونین و وحشیانه خود زده و در حال تطهیر چهره خود است، بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای است تا فریب اخبار جعلی را در این شرایط حساس نخوریم.

وی تصریح کرد: با افزایش سطح تنش نظامی در منطقه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی، بیش از گذشته با جنگ رسانه‌ای دشمن در فضای مجازی مواجه خواهیم شد و باید برای مقابله با آن از محتواهای مناسب استفاده کرد.

وی اجرای فرمان جهاد تبیین را راه‌کار مقابله با نقشه‌های دشمن در فضای رسانه عنوان کرد و گفت: برای تبیین و روشن‌گری در فضای مجازی باید شبانه‌روز تلاش کرد و با تولید محتواهای فاخر و ارزش‌مند حقیقت را برای مردم آشکار کرده و چهره خبیث دشمن صهیونیستی را نمایان کرد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.