• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

صنایع کوچک با برخورداری از سیستم چابک، انعطاف پذیر تر است

  • کد خبر : 169582
  • 14 آبان 1401 - 22:22
صنایع کوچک با برخورداری از سیستم چابک، انعطاف پذیر تر است

علیرضا قاسمی فرزاد در بازدید وزیر صمت از شهرک صنعتی لالجین و کارگاه های تولیدی شهرستان بهار گفت: باتلاش و حمایت مسئولین شهرستان بهار اقدامات موثری در راستای صنایع، تولیدات و بهره‌وری بیشتر به منظور خدمت به مردم صورت گرفته است. استاندارد همدان، در سفر وزیر صمت به شهرستان بهار گفت: تصمیمات صورت گرفته در […]

علیرضا قاسمی فرزاد در بازدید وزیر صمت از شهرک صنعتی لالجین و کارگاه های تولیدی شهرستان بهار گفت: باتلاش و حمایت مسئولین شهرستان بهار اقدامات موثری در راستای صنایع، تولیدات و بهره‌وری بیشتر به منظور خدمت به مردم صورت گرفته است.

استاندارد همدان، در سفر وزیر صمت به شهرستان بهار گفت: تصمیمات صورت گرفته در این سفر تصمیماتِ راهبردی است و قول های مساعدی در بخش های اقتصادی، صنعتی، معدنی و اصناف در این سفر ارائه شد که با حمایت های وزیر به مرحله اجرا خواهد رسید.

علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: با توجه به نامگذاری رهبر معظم انقلاب در سالجاری با شعار “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” باید این شعار سر لوحه کار خود قرار دهیم و با افزایش تولید، شاهد صعود بهره‌وری و به تبع آن رشد اقتصادی را عینیت بخشیم.

قاسمی فرزادخاطرنشان کرد: صنایع کوچک با برخورداری از سیستم چابک، انعطاف پذیر تر است و می‌توانند محصولات خود را با قیمت کمتر و کیفیت مطلوب تولید و روانه بازار کنند و به همین منظور باید پیگیری های لازم برای تسهیل در مسیر کاریِ این صنایع انجام شود .

استاندارد همدان با اشاره به تلاش ها و حمایت های مداوم مسئولین شهرستان بهار در زمینه صنایع و تولیدات، گفت: اقدامات موثری در راستای صنایع، تولیدات و بهره‌وری بیشتر به منظور خدمت به مردم در شهرستان صورت گرفته است؛ مسئولین شهرستان همچون گذشته برای حمایت از صنایع خرد و کوچک یکپارچه شوند و با مشاوره و نظارت، این صنایع را در تأمین مواد اولیه، تسهیلات، تولید و صادرات، هدایت و حمایت کنند.

 

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169582
  • دیدگاه‌ها برای صنایع کوچک با برخورداری از سیستم چابک، انعطاف پذیر تر است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.