• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
1
«عصر همدان» گزارش می‌دهد؛

صحنه‌گردانی نظم نوین جهانی با انتخاب اصلح

  • کد خبر : 219469
  • 12 تیر 1403 - 19:14
صحنه‌گردانی نظم نوین جهانی با انتخاب اصلح
مشارکت بالا و انتخاب اصلح در انتخابات حرکتی برای صحنه‌گردانی نظم نوین جهانی و سپری برای حفاظت مستضعفان عالم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ منطقه غرب آسیا بلا‌خیزترین منطقه جهان و به عبارتی کانون بحران جهان‌ست و طی ۲۰۰ سال اخیر، علی‌الخصوص بعد از آغاز اکتشاف نفت عرصه قدرت‌نمایی کشورها و حکام جهان خوار غرب شده‌است.

ایران هم که یکی از بازیگران اصلی جهان، قدرت کانونی و مرکزی منطقه غرب آسیاست که با تلاش‌های فرماندهانی مانند حاج قاسم سلیمانی، حاج حسین همدانی و فرماندهان جبهه متحد مقاومت دیگر نه تنها در غرب آسیا بلکه در کل‌جهان هر اتفاقی قرار‌ باشد بیافتد باید در معادلات و محاسبات آن اتفاق، قدرت جمهوری اسلامی ایران هم لحاظ شود.

تنها کشوری که توانست بعد از جنگ بین دول غربی که به اشتباه جنگ جهانی نامگذاری شده است، به پایگاه آمریکا که خاک آن کشور محسوب می‌شود حمله کند و ابرقدرت گذشته که قدرتش روبه افول است نتوانست پاسخ دهد!

عملیات وعده صادق که قدرت پوشالی و خیالی رژیم غاصب را برای کل جهان نمایان کرد و علیرغم تصور بسیاری از مردم جهان این ابرقدرت خیالی هم جرأت پاسخ را نداشت و ترجیح داد با سکوت آبروی نداشته خود را بیشتر از این نریزد و با این تصور از رسوایی بیشتر خود جلوگیری نمود.

حالا شاید گمان ما این باشد که قدرت نظام مقدس ساخته و پرداخته ذهن چند کارشناس و تحلیل‌گر طرافدار ایران است اما با مرور گذشته خواهیم فهمید که همیشه آمریکا، ایران را تهدید به گزینه‌های روی میز و زیر‌میز می‌‌نمود، ولی چند سالی است که دیگر نتوانسته برعلیه کشور کار خاصی را کرده و حتی جرأت به زبان آوردن این گزینه‌ها را نیز ندارد، چرا که ابرقدرتی جدید در جهان بنام ایران اسلامی به صحنه آمده که زیر‌میز ابرقدرت پوشالی، بنام آمریکا زده‌است.

موتور متحرک این نظام مقدس یاری خدای تعالی، هدایت‌های ولایت فقیه و همچنین رکن سوم این ابرقدرت مردم ظلم ستیز و حق‌طلب ایران است که در هر مرحله با حرکت و انتخاب درست خود از این نظم نوین جهانی، به بهترین وجه محافظت کرده و آن را برای امنیت مستضفعان عالم، آماده خواهند ساخت.

مسلم مخفی در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص روند برگزاری انتخابات در دوره اول اظهار کرد: الحمدلله مرحله اول انتخابات چهاردمین ریاست جمهوری بخوبی انجام شد و مردم هم در پای صندوق‌های رای، به وظیفه و تکلیف خود عمل کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام بزرگ و خوب انشالله با انجام مرحله دوم کامل می‌شود، عنوان کرد: باید مردم در مرحله دوم انتخابات هم با یک حضور پر شور و شعور انشالله این حماسه را تکمیل کنند.

فرماندار همدان با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح، در بیانات مقام معظم رهبری گفت: آنچه که مقام معظم رهبری در بیانات خودشون تاکید داشتند پرکار بودن، کارآمد بودن، انقلابی بودن کاندیداها بوده که این ویژگی‌ها در طی سال‌های مختلف هم مورد تاکید بوده، اما آنچه که بیشتر از همه به آن تاکید شده این است که رئیس جمهور آینده کسی باشد که نگاهش به داخل باشد.

مخفی با بیان اینکه نباید رئیس جمهور امید و نگاهش به غرب و کشورهای متخاصم و بیرون از این مرزها بوده، عنوان کرد: باید همواره به مردم اتکاء کرده و نگاهش به قدرت داخلی کشور باشد.

وی با تاکید بر ایجاد توانمندی و قدرت برای کشور، خاطرنشان کرد: فرد منتخب باید کشور را در مسیری مدیریت کند که حرفش در دنیا شنیده شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه اگر کشوری ضعیف بوده و قدرت لازم را نداشته باشد، دنیا با او با زبان احترام سخن نخواهد گفت، یادآور شد: کشوری که قدرتمند نباشد، دشمنان جرات پیدا خواهند کرد که با او با زبان زور و تهدید سخن بگویند! اما وقتی که در کشور یکپارچگی، وحدت، هماهنگی، قوت و قدرت چه در عرصه علم چه در عرصه نظامی چه در عرصه اقتصاد باشد، دنیا هم با چنین کشوری با زبان احترام صحبت می‌کند.

مخفی ادامه داد: امیدواریم که انشالله رئیس جمهوری که دارای این شاخصه‌ها بوده و دقیقاً مانند شهید جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی که با مردم خودش با مهر، عطوفت و مدارا رفتار می‌کرد، در عرصه انتخابات پیروز شود.

وی با اشاره به کارآمدی شهید جمهور، در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: او در حد توان خود برای مملکت و مردم تلاش کرد و در عین حال همواره بر سیاست حفظ اقتدار کشور کاملا تاکید داشت.

فرماندار همدان اظهار کرد: بالاخره کشورهای بسیار زیادی در طول تئوری سه سال دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی روابط خوبی با ایران برقرار کردند. امیدواریم که رئیس جمهوری انتخاب شود که مسیر و روند دولت سیزدهم را ادامه دهد.
حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ اظهار کرد: آنچه که در از ابتدای این انقلاب برای مسئولان مهم بوده مسئله ساده زیستی و مردم‌داری است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های یک رئیس جمهور تراز، ساده زیستی اوست. اگر یک رئیس جمهوری جزء اشراف باشد درد را مردم نخواهد فهمید.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر رئیس جمهور، از مردم فاصله بگیرد، مردم را درک نخواهد کرد که مشکل مردم را بفهمد،عنوان کرد: مسئله شاخص‌های انقلاب اسلامی و چارچوب‌های ولایت یکی‌دیگر از مسائلی است که اگر در بعضی دوره‌ها کمرنگ شده، دچار مشکل شده‌ایم.

حجت‌الاسلام فلاحی تاکید کرد: یک رئیس جمهور شاخص باید در امر کشورداری از ولایت فقیه تبعیت محض داشته و با اعتماد عمیق به این امر، رفتار کند.

وی با بیان این که در دولت‌های قبل مسئولانی بودند که در مقام عمل مطابق ولایت حرکت نکرده و مسیر را اشتباهی طی کردند که این امر مشکلات عدیده‌ای برای کشور رقم زد.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از بحث‌هایی که در دولت‌های قبلی مورد چالش قرار گرفت، این بود که قبل از آقای رئیسی خیلی جاها برخی از مسئولان، رعایت مرزها با دشمنان را رعایت نکردند و از خطوط قرمز نظام اسلامی، عبور کردند، اما توجه به این مرزها، بسیار مهم بوده چرا که در دنیا، استکبار جهانی دشمن قسم خورده ماست.

حجت‌الاسلام فلاحی در پایان یادآور شد: رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی به عنوان یک رژیم نامشروع بوده و لازم است براساس قانون اساسی در مقابل این رژیم اصل عزت، حکومت و مصلحت کشور و نظام را در نظر گرفته و همچنین در رابطه با بقیه کشورها خطوط قرمز را رعایت کنیم.

مردم این مرزو بوم با مشارکت بالای خود در این انتخابات، همه منطقه بلکه همه جهان را تحت تأثیر خود قرار خواهند داد.

مردم غیور ایران درحالی پای صندوق رأی‌ می‌روند که به این مطلب باید اشراف کامل داشته باشند که ایران دیگر یک کشور عقب افتاده در گوشه‌ای از جهان نیست، بلکه ایران درحال حاضر ابرقدرتی‌ست که متحدانش با افتخار و اطمینان کامل از ایران یاد کرده و دشمنانش تنها می‌توانند تماشاچی صحنه‌گردانی این ابرقدرت باشند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219469
  • دیدگاه‌ها برای صحنه‌گردانی نظم نوین جهانی با انتخاب اصلح بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.