• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2
استاندار همدان خبر داد:

افتتاح یک هزار و ۳۱۳ پروژه در همدان

  • کد خبر : 218674
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
افتتاح یک هزار و ۳۱۳ پروژه در همدان
استاندار همدان در آیین گرامیداشت دهه کرامت و تجلیل از خدمات سپاه و بسیج، از افتتاح یک هزار و ۳۱۳ پروژه عمرانی و آبرسانی در استان با تلاش سپاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» علیرضا قاسمی فرزاد در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت، به نقش‌آفرینی سپاه و نیروی بسیج در عرصه‌های مختلف، به‌ویژه در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج در کنار فعالیت‌های جهادی خود، در بخش آب‌رسانی به مناطق محروم نیز اقدامات موثری انجام داده‌اند. به‌طوری که در حال حاضر شاهد اجرای تفاهم‌نامه‌ای برای آبرسانی به ۱۶۰ روستا و همچنین آغاز عملیات آبرسانی به ۲۰۰ روستای دیگر در استان هستیم.

استاندار همدان با بیان اینکه سپاه با ورود به عرصه سازندگی، کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است، خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی با استفاده از نیروهای متخصص و با روحیه جهادی، پروژه‌های عمرانی را با صرفه‌جویی در هزینه‌ها و در موعد مقرر به انجام رسانده است. به‌گونه‌ای که هزینه‌ها را تا دو سوم کاهش داده است.

وی همچنین به اقدامات سپاه در حوزه هوافضا اشاره کرد و گفت: اقدامات سپاه در این حوزه، کشور را در برابر دشمنان بیمه کرده و امنیت و اقتدار ایران اسلامی را تضمین نموده است.

استاندار همدان در پایان با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: با هماهنگی و انسجام، در ۸ تیرماه پای صندوق‌های رای حضور خواهیم یافت و با مشارکت حداکثری خود، دشمن را مایوس و ناامید خواهیم کرد.

در این مراسم همچنین از خدمات تیپ انصارالحسین(ع) و دست‌اندرکاران پروژه‌های عمرانی و آبرسانی سپاه تقدیر شد.

 

انتهای خبر/ ط_ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218674
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح یک هزار و ۳۱۳ پروژه در همدان بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.