• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
1
امام جمعه شهرستان بهار:

شهید رئیسی با خدا معامله کرد

  • کد خبر : 217506
  • 10 خرداد 1403 - 9:25
شهید رئیسی با خدا معامله کرد
جلسه درس اخلاق مدیران با عنوان مکتب شهید جمهور صبح امروز در محل ساختمان کتابخانه عمومی آیت الله بهاری کتابخانه های عمومی شهرستان بهار با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ جلسه درس اخلاق مدیران با عنوان مکتب شهید جمهور صبح امروز در محل ساختمان کتابخانه عمومی آیت الله بهاری کتابخانه های عمومی شهرستان بهار با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بهار برگزار شد.

ابتدای جلسه با قرآت قرآن کریم و زیارت عاشورا برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار در این جلسه گفت: شهید رئیسی پس از سال‌ها در دوره کنونی یک الگوی در دسترس برای مدیران اجرایی کشور است.

وی گفت: مَنِش مدیریت از نگاه شهید جمهور صداقت و صراحت کلام و اخلاص و اخلاق‌مداری بود که این موضوع سیاست یک الگو برداری از روش و مَنش حضرت علی علیه السلام در سیاست است.

مصباح به مبانی نظری سیاست از منظر سیاست‌مداران غربی همچون نظریه جدایی دین از سیاست پرداخت و افزود: بحث جدایی دین از سیاست در دنیا جا افتاده است و می‌گوید برای حکومت داری باید در صورت لزوم در مواجه با مردم از هیچ فریب و دروغی دریغ نکرد و مبانی دینی فراموش کرد.

امام جمعه شهرستان بهار خاطرنشان کرد: روش و منش امامین انقلاب ما به پیروی از حکومت‌داری حضرت علی علیه السلام با اخلاق‌مداری و تقوا در سیاست است که این‌را سرمشق حکومت‌داری قرار دادند.

وی به مظلومیت شهید رئیسی اشاره کرد و افزود: شهید رئیسی با خدا معامله کرد و هرکس با خدا معامله کند سود کرده است.

مصباح خاطرنشان کرد: رئیسی در برابر خدا کُرنش کرد و برای خدا در مقابل مردم متواضع بود و خداوند هم پاداش او را با عزت و شرافت داد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217506
  • دیدگاه‌ها برای شهید رئیسی با خدا معامله کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.