• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
0
امام جمعه شهرستان بهار تاکید کرد:

شهید رئیسی الگوی در دسترس مدیران

  • کد خبر : 219095
  • 07 تیر 1403 - 9:29
شهید رئیسی الگوی در دسترس مدیران
شهید رئیسی پس از سال‌ها در دوره کنونی یک الگوی در دسترس برای مدیران اجرایی کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» از ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی پرداخت و گفت: شهید رئیسی پس از سال‌ها در دوره کنونی یک الگوی در دسترس برای مدیران اجرایی کشور است.

وی گفت: مَنِش مدیریت از نگاه شهید جمهور صداقت و صراحت کلام و اخلاص و اخلاق‌مداری بود که این موضوع سیاست یک الگو برداری از روش و مَنش حضرت علی علیه السلام در سیاست است.

مصباح به مبانی نظری سیاست از منظر سیاست‌مداران غربی همچون نظریه جدایی دین از سیاست پرداخت و افزود: بحث جدایی دین از سیاست در دنیا جا افتاده است و می‌گوید برای حکومت داری باید در صورت لزوم در مواجه با مردم از هیچ فریب و دروغی دریغ نکرد و مبانی دینی فراموش کرد.

امام جمعه شهرستان بهار خاطرنشان کرد: روش و منش امامین انقلاب ما به پیروی از حکومت‌داری حضرت علی علیه السلام با اخلاق‌مداری و تقوا در سیاست است که این‌را سرمشق حکومت‌داری قرار دادند.

وی به مظلومیت شهید رئیسی اشاره کرد و افزود: شهید رئیسی با خدا معامله کرد و هرکس با خدا معامله کند سود کرده است.

مصباح خاطرنشان کرد: رئیسی در برابر خدا کُرنش کرد و برای خدا در مقابل مردم متواضع بود و خداوند هم پاداش او را با عزت و شرافت داد.

وی به انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر اشاره کرد و گفت: در انتخاب خود باید دقت کرد که فرد اصلح انتخاب شود تا راه شهید جمهور را ادامه دهد، چراکه راه شهید جمهور در اعتلای اسلام و انقلاب بود.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219095
  • دیدگاه‌ها برای شهید رئیسی الگوی در دسترس مدیران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.