• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
3
امام جمعه اسدآباد:

شهید رئیسی، پرچمدار جریان حسینی و عدالت‌گستری بود

  • کد خبر : 216900
  • 01 خرداد 1403 - 7:54
شهید رئیسی، پرچمدار جریان حسینی و عدالت‌گستری بود
امام جمعه شهرستان اسدآباد شهید رئیسی را پرچمدار جریان حسینی و عدالت‌گستری در جهان اسلام دانست و گفت: او جمعه و شنبه نمی‌شناخت و برای درمان درد محرومان قرار نداشت، قطعاً رحلت شهادت‌گونه او سیلی محکم بر هیمنه استکبار جهانی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در اجتماع مردم اسدآباد عصر دیروز در پی درگذشت شهادت‌گونه آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور ایران، گفت: آقای رئیسی از مرز ادب و متانت خارج نشد، حاشیه را بر بطن ترجیح نداد، همواره وظیفه‌محور تلاش خود را پیش برد. وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص شهید آیت‌الله رئیسی، افزود: او پرتلاش، خادم‌الرضا بود و افتخار نوکری امام رضا(ع) را داشت، البته همه افتخار نوکری ایشان را داریم اما رئیسی به صورت خاص مدال خادمی امام رضا(ع) را داشت.

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه رئیسی برای خدمت به مردم و کشور تلاش بی‌وقفه داشت، تصریح کرد: او خستگی نمی‌شناخت و ما چنین شخصیتی را از دست دادیم.

وی گفت: درود بر شما مردم که سره را از ناسره تشخیص دادید و در انتخابات شخصیتی را انتخاب کردید که حاصل آن شخصیتی است که در سازمان ملل حاضر می‌شود و بیان و رفتارش مایه روسفیدی جهان اسلام شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی نجابت و خلوص نیت شهید رئیسی را مثال‌زدنی خواند و افزود: او در محروم‌ترین نفطه به وصال حضرت دوست رسید و این نشان می‌دهد که مردم ایران گوهرشناس هستند. وی با بیان اینکه شهید رئیسی خدمتگزاری صمیمی، مخلص، باارزش بود، خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه بعضی از نیروهای او روحیه خودش را نداشتند اما گوش به فرمان رهبری بود، در چارچوب فرامین رهبری حرکت می‌کرد و این همه افتخار آفرید.

امام جمعه شهرستان اسدآباد تصریح کرد: کارهای زیرساختی که آیت‌الله رئیسی در این دولت انجام داده از سال آینده معلوم و خود را نشان خواهد داد.

وی روحیه رئیسی را جهادی دانست و افزود: مدیر جمهوری اسلامی جمعه و شنبه ندارد، کسی که درد محروم دارد، قرار ندارد و او اینگونه بود. حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با بیان اینکه کارگزار علوی و حسینی خستگی نمی‌شناسد و تلاش می‌کند که به مردم بهره برساند، افزود: رئیسی سرباز امام زمان(ع) و وفادار به ایشان بود و به ولایت معتقد بود، علی و عمر را می‌شناسند. وی با اشاره به اینکه لبنان یک روز قبل از ایران، با شهادت شهید رئیسی اعلام عزای عمومی کرد، افزود: این اقدام به این دلیل است که جنبش مهدوی شکل گرفت و عطر ظهور در جهان پیچید و لبنانی‌ها و چهره‌ها و شخصیت‌های مهدوی پرچمدار جریان حسینی و عدالت‌گستری را به خوبی شناختند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه قطعاً تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی همانند مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی دشمن کورکُن و دوست شادکُن خواهد بود، گفت: مؤمنانی همچون سردار سلیمانی، امام خمینی(ره)، شهید رئیسی زندگی‌شان برکت است، قطعاً رحلت و شهادت‌شان هم سراسر برکت است، و همانگونه که شهادت سردار سلیمانی سیلی محکمی بر استکبار شد، امروز هم رحلت شهادت‌گونه رئیس جمهور سیلی محکم بر هیمنه استکبار جهانی خواهد بود.

انتهای خبر/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216900
  • دیدگاه‌ها برای شهید رئیسی، پرچمدار جریان حسینی و عدالت‌گستری بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.