• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
1
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:

شرکت در انتخابات ادامه ‌راه شهیدان است

  • کد خبر : 219098
  • 07 تیر 1403 - 9:34
شرکت در انتخابات ادامه ‌راه شهیدان است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: آزمون انتخابات، آزمونی است که امتداد راه شهیدان است، شهیدانی که با ایثار جان خود، برای بقای اسلام ناب محمدی از صدر اسلام تا کنون لحظه‌ای از پای نایستاد‌اند و تا آخرین قطره خون خود برای اعتلای کلمه الله مجاهدانه کوشیدند.

مجید صفدریان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: در آزمون پیش‌رو، ملت شریف ایران بار دیگر در محضر رسول خدا ، ائمه و شهدای اسلام رو سفید می‌شوند.

صفدریان با اشاره به آیه«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم» گفت: همانا یاری خداوند منان در یاری دین اوست و شهیدان والامقام این معنا را به جان خود به نیکی درک و دریافت کردند و در هرکجا با تبعیت از ولایت، مسیر بندگی را طی کردند، آنجا که عرصه حضور بود حاضر بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه وظیفه ما پاسداشت خون شهدا، کرامت شهدا و عمل به وصایای شهدا است، افزود: یکی از خواسته‌های تمام شهدا حضور در عرصه‌های انقلاب اسلامی، حفظ وحراست از انقلاب اسلامی و ایران است که در وصایای شهدا به آن‌ها اشاره شده است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به وصایای شهدا عمل کنیم و رهرو خوبی برای شهیدان باشیم باید در هر کجا و در عرصه‌ای که نیاز به حضور ما و دفاع از کیان مقدس اسلام است حاضر باشیم.

صفدریان با تاکید بر اینکه حضور در عرصه هایی که آزمون بزرگ جامعه اسلامی است ادامه دهنده راه شهدا است، اظهار کرد: حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای اینکه بتواند در مدیریت اجرایی کشور حاضر بشود و برای نظام مقدسی که به نام اسلام است خدمت به مسلمین را داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اذعان داشت: در هر قوم و نژادی از شهدا عظیم‌الشان داریم و آن‌ها به وظیفه خود برای حفظ کیان ایران اسلامی تا پای جان تلاش و ایثار کردند لذا بر همه قومیت ها،ادیان و آن‌هایی که ایرانی هستند و در این سرزمین زندگی می‌کنند شرکت در انتخابات امری واجب است.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219098
  • دیدگاه‌ها برای شرکت در انتخابات ادامه ‌راه شهیدان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.