• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
کارشناس مسائل بین‌الملل تأکید کرد:

سیاست نسل‌کشی در دستور کار رژیم خونخوار صهیونیستی

  • کد خبر : 221740
  • 22 مرداد 1403 - 13:09
سیاست نسل‌کشی در دستور کار رژیم خونخوار صهیونیستی
کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه رفتار رژیم منحوس صهیونیستی در راستای سیاست نسل‌کشی است، گفت: بمباران مردمی که در پناهگاه به خواندن نماز صبح مشغول هستند، آن‌ هم با موشک ساخت آمریکا یک جنایت بزرگ انسانی بوده و نشان از آن دارد که رژیم غاصب صهیونیستی به بن‌بست هویتی رسیده است.

علی بیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان» با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی در مرحله سوم رفتار خود چند رویکرد مد نظر دارد، گفت: یکی از رفتارهای رژیم صهیونیستی کاهش فشار عملیات زمینی در خطوط درگیری است.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در مرزهای شمالی، شرقی و غربی درگیر است و حزب‌الله لبنان از یکسو و محور مقاومت از سویی دیگر و از طرف غزه و سمت دریا راکت پراکنی دارد، افزود: دومین رویکرد رژیم کودک‌کش صهیونیستی، افزایش تمرکز نظامی و افزایش محاصره مردم است تا مقاومت مردم را به چالش بکشد.

کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: سومین رویکرد رژیم خبیث صهیونیستی مربوط به ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی و ترور بقیه فرماندهان محور مقاومت و حزب‌الله است تا بلکه بتواند دستاوردسازی کند‌.

بیگی با بیان اینکه رفتار‌ خبیثانه رژیم منحوس صهیونیستی در حمله به اردوگاه‌ها در راستای نسل‌کشی است، گفت: رژیم ظالم صهیونیستی می‌خواهد تاب‌آوری مردم غزه را به چالش بکشد به همین دلیل رفتارهای وحشیانه‌ای دارد و دست به تجاوز و شکنجه جنسی اسیران فلسطینی می‌زند.

وی با اشاره به اینکه نتانیاهو با همه این اقدامات خبیثانه نشان از آن دارد که نتانیاهو به هیچ سازمان و هیچ قانونی اعتنا ندارد، تصریح کرد: با وجود همه این اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی اما جوامع بین‌المللی و غربی سکوت کردند و حتی چتر حمایتی برای آن گشودند.

کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: اگر رژیم و مجامع بین‌المللی صحبت از صلح و آتش بس می‌کنند در واقع این تاکتیکی از روند هژمونیکی غربی، عبری و عربی است و به بهانه آتش‌بس له دنبال آن هستند تا به هر روشی که شده پاسخ محور مقاومت را بشکنند.

بیگی با بیان اینکه وقتی به رفتار رژیم خونخوار صهیونیستی نگاه می‌کنیم همه موضوعات در راستای سیاست نسل‌کشی است، گفت: بمباران مردمی که در پناهگاه به عبادت و خواندن نماز صبح مشغول هستند، آن‌ هم با موشک ساخت آمریکا یک جنایت بزرگ انسانی است.

وی ادامه داد: بمباران مردم بی‌گناه چنان سخت بود که اجساد قابل تفکیک نبوده و هر هفتاد کیلو را یک جسد حساب کردند اما در اصل اجزا بدن واقعی هر فرد مشخص نیست.

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی به بن‌بست هویتی رسیده است، عنوان کرد: هیمنه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در جهان جهان به چالش کشیده شده است و آمریکایی‌ها و محور غربی، عبری و عربی برای کمک به آن‌ها هر کاری را می‌کنند.

بیگی در پایان با بیان اینکه ارتش یمن توانسته است با اقدامات خود جلوی ۹۰ درصد تجارت رژیم صهیونیستی را که دریا محور است را بگیرد، افزود: همه مجموع این مقاومت‌ها موجب شده تا رژیم غاصب صهیونیستی درست به هرکاری بزند تا بلکه هیمنه خود را مجددا ثابت کند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221740
  • دیدگاه‌ها برای سیاست نسل‌کشی در دستور کار رژیم خونخوار صهیونیستی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.