• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
0
کارشناس مسائل استراتژیک تأکید کرد:

سکوت غرب در برابر جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 221668
  • 20 مرداد 1403 - 20:59
سکوت غرب در برابر جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی
کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه با بمباران مدرسه‌ای در غزه که تبدیل به پناهگاه صدها کودک و خانواده شده بود، ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند، گفت: این حملات نشان می‌دهد رژیم کودک‌کش صهیونیستی، همچنان برای دستیابی به یک دستاورد نظامی به کشتار مردم ادامه می‌دهد و نهادهای بین‌المللی و قدرت‌های غربی در برابر جنایات ضد بشری آن‌ها سکوت کردند.

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به گذشت ۳۰۹ روز از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: ساعت پنج صبح امروز حملات و بمباران ناجوانمردانه رژیم منحوس صهیونیستی به مدرسه در محله الدرج در شهر غزه که وابسته به سازمانی بود که زیرنظر سازمان ملل است بودیم.

وی با بیان اینکه صدها کودک و پناه‌جو در آن مدرسه اسکان داده شده بودند، افزود: این مدرسه یک پناهگاه بود و باید از مصونیت نظامی برخوردار باشد درحالی که سحرگاه امروز مورد حمله هواپیماهای رژیم قرار گرفت و اجساد کودکان به طرز فجیحی متلاشی شد.

کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: ده‌ها نفر نیز در این بمباران وحشیانه زخمی شدند و این موضوع نشان می‌دهد رژیم کودک‌کش صهیونیستی، همچنان برای دستیابی به یک دستاورد نظامی به کشتار مردم ادامه می‌دهد.

هانی‌زاده با اشاره به اینکه ارتش رژیم ظالم صهیونیستی جنایات متعددی نه تنها در فلسطین اشغالی بلکه در منطقه می‌کند، گفت: این درحالی است که نهادهای بین‌المللی و قدرت‌های غربی در برابر جنایات ضد بشری آن‌ها سکوت کردند.

وی با بیان اینکه بعداز شهادت شهید هنیه در ایران و محکومیت جهانی نسبت به این ترور، رژیم غاصب صهیونیستی تمام قواعد را زیر پا گذاشته است، تصریح کرد: در این میان انتخاب آقای یحیی السنوار برای جانشینی شهید همیشه انتخابی هوشمندانه بود چرا که او فردی باهوش با قدرت فرماندهی بالا است، ۲۳ سال از عمر خور را در زندان‌های رژیم منحوس صهیونیستی اسیر بوده و این انتخاب پیام مهمی برای جامعه جهانی دارد.

کارشناس مسائل استراتژیک خاطرنشان کرد: بعداز شهادت اسماعیل هنیه، نگاه‌ها متوجه حماس در داخل اراضی اشغالی است و این یعنی حماس دیگر به سمت تقابل نظامی و میدانی حرکت خواهد کرد و مثل گذشته که با سیاسی‌کاری به دنبال همراهی با جامعه جهانی نیست.

هانی‌زاده در پایان با تأکید بر اینکه حماس به دلیل اینکه جامعه جهانی نگاهی دوگانه به مسئله تروریست و نظامی در اراضی اشغالی دارد، رادیکالی‌تر حرکت خواهد کرد، گفت: قدرت میدانی و فرماندهی یحیی السنوار موجب شده تا کابوسی برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تلقی شود.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221668
  • دیدگاه‌ها برای سکوت غرب در برابر جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.