• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
2
لالجین آماده مدیر جدید؛

سونامی انتصابات به لالجین رسید

  • کد خبر : 216246
  • 25 اردیبهشت 1403 - 8:13
سونامی انتصابات به لالجین رسید
از چند روز گذشته زمزمه جابه‌جایی بخشدار لالجین نقل محافل سیاسی شهرستان بهار گشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ از چند روز گذشته زمزمه جابه‌جایی بخشدار لالجین نقل محافل سیاسی شهرستان بهار گشته است.

البته انتصابات در سطوح مختلف مدیریتی شهرستان در بیش از یک سال اخیر تازگی ندارد و موارد متعددی را می‌توان مثال زد.

موضوع تغییر مدیریتی در بخشداری لالجین یکی از انتصاباتی است که در حال ایجاد واکنش‌های کُنش‌گران اجتماعی و سیاسی در سطح شهرستان است.

تا جایی که یکی از فعالین سیاسی رسانه‌ای در فضای مجازی معتقد بود که در جابه‌جایی بخشدار لالجین باید یکی از همشهریان وی در این سمت قرار گیرد و این موضوع را در فضای مجازی مطرح نمود.

فعالین مجازی شهرستان بهار از انتصاب یکی از اعضای سابق شورای شهر بهار به‌عنوان بخشدار لالجین در آینده نزدیک به عنوان شنیده‌ها خبر می‌دهند.

گمانه زنی‌ها درباره موضوع عوض شدن بخشدار لالجین در فضای مجازی در حال گسترش است.

برخی معتقدند خداحافظی حمید میرزایی بخشدار فعلی لالجین از صندلی خود به‌علت بی‌طرفی وی در انتخابات گذشته بوده است و بخشدار آینده را از کُنشگران در انتخابات گذشته قلمداد می‌کنند.

چندی پیش هم درباره انتصابات روئسای چندی از ادارات شهرستان در سال جدید و بدون تکریم و معارفه مطالبی در فضای مجازی منتشر شد.

کُنشگران سیاسی و اجتماعی در شهرستان بهار توقع دارند که منتصبین جدید رسماً به مردم معرفی شوند.

رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهار یکی از مدیرانی است که هنوز رسماً در جلسه شهرستانی معرفی نشده است.

هرچند که وی درحال فعالیت و تلاش در اداره مذکور است، اما با توجه به سطح فعالیت و ارتباط مردم و دیگر ادارات با جهاد کشاورزی شهرستان، نیاز بود که مردم و دیگر مسئولین، با ریاست اداره را رسماً آشنا می‌شدند.

لازم به ذکر است چند روز قبل از این نیز زمزمه تغییر مدیریت بنیاد مسکن شهرستان بهار نیز در محافل سیاسی مطرح شده بود.

آن‌چه که علت به‌وجود آمدن چنین بحث‌هایی در بین فعالین اجتماعی رسانه‌ای شده است را می‌توان در چند عنوان ذکر کرد:

اول: آن دسته از افراد و گروه‌هایی که به‌دنبال سهم خواهی و منافع خود و گروه خود هستند که غالباً این‌چنین افرادی در صحنه‌های سیاسی همانند انتخابات نیز با چنین اهدافی اقدام به حمایت از کاندیداهای انتخاباتی می‌نمایند.

دوم: عده‌ای قلیل که به‌دنبال انتقام از جریانات مقابل خود و یا فرد منتصب بوده و یا به‌دنبال اختلاف افکنی در بین مردم و مسئولین هستند.

سوم: آن دسته افرادی که دل‌سوز مردم و شهرستان هستند و خواهان انتصابات مدیریتی در سطوح مختلف و به‌دور از جریانات سیاسی و بر مبنای شایسته سالاری و صداقت با مردم هستند.

نباید فراموش کرد که هیچ صندلی برای هیچ مسئولی ماندگار نبوده و نخواهد بود و عوض شدن مدیر، رئیس و یا هر مسئول دیگری امری غیرقابل انکار است اما این‌که تعداد زیادی از مدیران در بازه زمانی محدودی تغییر یابند و یا تغییر آن مدیران با حواشی‌های سیاسی همراه باشد، قطعاً فضا را برای مدیر جدید برای پویایی و فعالیت بیشتر بازتر نخواهد کرد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216246
  • دیدگاه‌ها برای سونامی انتصابات به لالجین رسید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.