• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

سلامت آب شُرب همدان هیچ مشکلی ندارد/توقع استاندارد از وزارت نیرو برای برطرف کردن قطعی موضوع آبرسانی

  • کد خبر : 166574
  • 10 مهر 1401 - 8:58
سلامت آب شُرب همدان هیچ مشکلی ندارد/توقع استاندارد  از وزارت نیرو برای برطرف کردن قطعی موضوع آبرسانی

جلسه شورای تأمین آب شهر همدان با حضور دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندارد همدان، مدیران ارشد وزارت نیرو و مدیران استانی مجموعه وزارت نیرو روز گذشته در محل استاندارد ی همدان برگزار شد. به گزارش عصرهمدان، جلسه شورای تأمین آب شهر همدان با حضور دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندارد همدان، مدیران ارشد وزارت نیرو و […]

جلسه شورای تأمین آب شهر همدان با حضور دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندارد همدان، مدیران ارشد وزارت نیرو و مدیران استانی مجموعه وزارت نیرو روز گذشته در محل استاندارد ی همدان برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان، جلسه شورای تأمین آب شهر همدان با حضور دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندارد همدان، مدیران ارشد وزارت نیرو و مدیران استانی مجموعه وزارت نیرو روز گذشته در محل استاندارد ی همدان برگزار شد.

در این جلسه همه جوانب پروژه آبرسانی به شهر همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علیرضا قاسمی فرزاد، استاندارد همدان در این جلسه بر ضرورت و اولویت سلامت و بهداشت آب‌ شُرب همدان تاکید کرد و گفت: سلامت آب شُرب مردم همدان خط قرمز ما است.

نماینده عالی دولت در استان، در ادامه شرایط بهره‌برادری پروژه آبرسانی را تشریح کرد و گفت: آب‌تالوار، پس از آب‌گیری مخازن شماره یک‌، دو و سه با پمپاژ نهایی به مخزن کی‌.دو(K2) منتقل شده است، بر این اساس، هم‌اکنون آماده بهره‌برادری است.

قاسمی‌فرزاد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های وزارت نیرو و مجموعه آن در استان، گفت: از وزارت نیرو توقع داریم تا با انجام پروژه آبرسانی، موضوع قطعی آب کاملاًًً برطرف شود.

در بخش دیگری از این جلسه، هاشم امینی معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برادری شرکت آبفای کشور، ضمن تاکید بر سلامت بهداشت آب شُرب مردم همدان، گفت: سلامت آب سد تالوار در وزارت نیرو به صورت مستمر در حال پایش بوده و هست.

معاون راهبردی و نظارت بر بهره برادری شرکت آبفای کشور در ادامه گفت: با اقدامات انجام شده، آب شُرب همدان، از نظر بهداشتی و سلامت، هیچ مشکلی ندارد.

احمد منتظری، مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، یکی دیگر از حاضرین در این جلسه بود که وی نیز سلامت آب شهروندان همدان را تایید کرد، و گفت: یقیناً، وضعیت بهداشتی آب تالوار جهت استفاده شهروندان، مطابق استاندارد دهای ملی و بین‌المللی خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=166574
  • دیدگاه‌ها برای سلامت آب شُرب همدان هیچ مشکلی ندارد/توقع استاندارد از وزارت نیرو برای برطرف کردن قطعی موضوع آبرسانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.