• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
2
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

سطح هوشیاری بوکسور ملایری به ۷ رسید

  • کد خبر : 219980
  • 20 تیر 1403 - 11:11
سطح هوشیاری بوکسور ملایری به ۷ رسید
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه عده‌ای با انتشار اخبار کذب بدنبال حاشیه‌سازی بوده، گفت: هیئت بوکس در حق این بوکسور کوتاهی انجام نداده است.

علی حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ درخصوص حادثه تلخ برای بوکسور ملایری اظهار کرد: هیئت بوکس در حق این بوکسور کوتاهی انجام نداده است.

وی در خصوص حاشیه‌های این اتفاق ناگوار و در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر حضور نداشتن پزشک و پزشکیار در سالن مسابقه گفت: مگر می‌شود در این مکان پزشکی وجود نداشته باشد؟ اورژانس نزدیک به سالن بوده و این خبرها کذب می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: تمام استانداردهای لازم برای برگزاری یک مسابقه وجود داشته و مراقبت‌های لازم صورت گرفته است.

حقیقی با بیان اینکه در این زمینه، از طرف ما کوتاهی صورت نگرفته، عنوان کرد: ما در لحظات اول این حادثه بیمار را به بیمارستان انتقال داده، از ابتدا پیگیر حالش هستیم و شکر خدا بیمار روند رو به بهبود را طی می‌کند. منتهی ما باید تا ۷۲ ساعت بعد از عمل منتظر واکنش بیمار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای با انتشار اخبار کذب بدنبال حاشیه‌سازی بوده، تصریح کرد: بعد از این حادثه ناگوار بلافاصله بهترین تیم پزشکی استان جهت عمل این جوان حاضر شدند و هر کاری ما از دستمان می‌آمد انجام دادیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با درخواست از مردم همدان گفت: از تمام مردم و جامعه بزرگ ورزش استان همدان استدعا دارم در این شب‌های عزیز محرم دست به دعا شوند.

حقیقی در پایان با بیان آخرین خبری که از این بوکسور جوان دریافت کرده‌، اعلام کرد: الحمدلله سطح هوشیاری این جوان به ۷ رسیده که بسیار امیدوار کننده است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219980
  • دیدگاه‌ها برای سطح هوشیاری بوکسور ملایری به ۷ رسید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.