• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
6

سردار سالار آبنوش دبیر جمعیت رزمندگان همدان شد 

  • کد خبر : 183899
  • 24 اردیبهشت 1402 - 10:39
سردار سالار آبنوش دبیر جمعیت رزمندگان همدان شد 
اولین نشست جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی استان همدان (رزما) با حضور تعدادی از رزمندگان، پیشکسوتان،ایثارگران و فرماندهان اسبق نیروهای نظامی و انتظامی این استان در سالن اجتماعات تالار قرآن برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ اولین نشست جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی استان همدان (رزما) با حضور تعدادی از رزمندگان، پیشکسوتان،ایثارگران و فرماندهان اسبق نیروهای نظامی و انتظامی این استان در سالن اجتماعات تالار قرآن برگزار شد.

عبدالحسین الله کرم دبیر کل جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی کشور در این نشست با ارائه توضیحات مختصر در خصوص چارت سازمانی و اساسنامه این جمعیت اظهار کرد: ظرفیت و توان نیروهای انقلاب اسلامی بسیار بالاست و این توان بصورت جزیره‌ای به هدر رفته است و سازماندهی و هم افزایی این نیروهای ولایتمدار از اهداف مهم جمعیت می باشد.

وی در تشریح اهداف مختلف این تشکل انقلابی افزود:جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب‌ اسلامی که به اختصار( رزما) خوانده می شود تشکلی اعتقادی،فرهنگی، سیاسی، مردمی از همه رزمندگان مدافع انقلاب‌ اسلامی پیشکسوتان و جوانان انقلابی در کشور است.

الله کرم در ادامه اضافه کرد؛ اعتقاد علمی و عملی به دفاع جهادی از آرمان های انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن بر اساس عمل به قرآن کریم سیره و سنت نبوی واهل بیت عصمت و طهارت و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،بهره گیری از وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و فرامین مستمر صادره از سوی ولایت فقیه با رویکرد انقلابی و جهاد تبیین و کمکهای مؤمنانه از اهداف مهم این تشکل در کشور خواهد بود.

در ادامه سردار سالار آبنوش به اتفاق آرا و نظر جمعی به عنوان دبیر جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی استان همدان انتخاب و معرفی شد.

سردار سالار آبنوش از رزمندگان ،سرداران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس سابقه فرماندهی سپاه استان قزوین،فرماندهی سپاه استان سمنان،جانشین اطلاعات نیروی زمینی سپاه،فرمانده تیپ اطلاعات حر کرمانشاه،معاون اطلاعت قرارگاه نجف اشرف

کرمانشاه،جانشین قرارگاه خاتم الانبیا و معاونت عملیات سازمان بسیج کل کشور را در کارنامه درخشان چهل ساله خود دارد.

در انتهای برنامه حاضرین با حضور در گلزار شهدا و باغ بهشت همدان ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا به مقام شامخ شهید حاج حسین همدانی و آیت الله ملاعلی معصومی همدانی ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183899
  • دیدگاه‌ها برای سردار سالار آبنوش دبیر جمعیت رزمندگان همدان شد  بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.