• امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
0
رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان همدان:

سالن اختصاصی برای فعالان بدنسازی نداریم

  • کد خبر : 226147
  • 02 آبان 1403 - 9:51
سالن اختصاصی برای فعالان بدنسازی نداریم
رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان همدان خواستار اختصاص سالن تخصصی برای فعالان این رشته شد و گفت: یک سالنی که بصورت اختصاصی در اختیار هیات بدنسازی باشد را نداریم که بتوانیم در آنجا اردوها و کلاس‌هایمان را برگزار کنیم.

حمیدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، خواستار اختصاص سالن تخصصی برای فعالان این رشته شد و عنوان کرد: یک سالنی که بصورت اختصاصی در اختیار هیات بدنسازی باشد را نداریم که بتوانیم در آنجا اردوها و کلاس‌هایمان را برگزار کنیم.

وی افزود: در سطح برگزاری مسابقات، شرایط خوبی را داریم و در این هفت ماه گذشته سامانی به آن داده‌ایم. اداره تربیت‌بدنی نیز در این راستا همکاری خوبی را با ما دارد و در این خصوص مشکلی نداریم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان همدان خاطرنشان کرد: مشکل نداشتن سالن اختصاصی برای این رشته ورزشی از سالیان قبل مانده بوده و کسی فکری به‌حال آن نکرده‌ است.

یاری با بیان اینکه ما این مشکل را از تریبون‌های مختلف عنوان کرده‌ایم، تا انشاالله بتوانیم آن را حل کنیم، ابراز کرد: اکثر هیات‌های ورزشی، برای تمرینات و اردوهای خود، جا و مکان اختصاصی و سالن‌هایی را در اختیار دارند، اما متاسفانه هیات ما هیچ جا و مکان اختصاصی را برای ورزشکاران ندارد.

وی ادامه داد: ورزشکاران این رشته مجبور هستند که تمرینات خود را در باشگاه‌های خصوصی و بصورت پراکنده انجام دهند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان همدان بیان کرد: در سطح برگزاری و اعزام ورزشکاران به مسابقات استان، کشوری و بین‌المللی، ما هیچ مشکلی نداریم و اداره تربیت‌بدنی در این خصوص همکاری خوبی با ما دارد.

یاری همچنین افزود: رشته ما، رشته پرهزینه‌ای است، کسی که می‌خواهد در یک دوره، در مسابقه‌ای شرکت کند، باید کلی هزینه کند.

وی با تاکید بر اینکه ما نمی‌گوئیم که دولت در زمینه هزینه‌ها به ما کمک کند، اما باید برای حل مشکل برای ورزشکاران اسپانسر پیدا کنیم، گفت: مشکل اصلی نبود فضای خوب و اختصاصی است، اگر فضای اختصاصی داشته باشیم، شاید بتوانیم از طریق آن کسب درآمدی کرده و مشکلات هیات را با آن برطرف کنیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

یازده + شش =