• امروز : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
معاون سیاسی وزارت کشور تاکید کرد:

سازوکار دقیق برای انتخاب استانداران کارآمد

  • کد خبر : 224734
  • 12 مهر 1403 - 8:17
سازوکار دقیق برای انتخاب استانداران کارآمد
معاون سیاسی وزارت کشور در مراسم معارفه استاندار جدید همدان، با تاکید بر اهمیت انتخاب استانداران کارآمد، اعلام کرد که این انتخاب‌ها بر اساس سازوکارهای دقیق و کارشناسی صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ علی زینی‌وند، معاون سیاسی وزارت کشور در مراسم معارفه استاندار جدید همدان، با تاکید بر اهمیت انتخاب استانداران کارآمد، اعلام کرد که این انتخاب‌ها بر اساس سازوکارهای دقیق و کارشناسی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اخیر و ایجاد فضای گفتمانی جدید در کشور، بر لزوم وفاق و همدلی در دولت تاکید کرد و گفت: انتخاب استانداران با مشورت نمایندگان استان و بدون دخالت مستقیم رئیس جمهور انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که افراد باتجربه و توانمند در این مسئولیت قرار می‌گیرند.

زینی‌وند همچنین به نقش مهم بخش خصوصی در توسعه استان‌ها اشاره کرد و افزود: استان همدان با توجه به تجربیات موفق گذشته در این حوزه، می‌تواند از ظرفیت‌های بخش خصوصی به خوبی بهره‌برداری کند.

در این مراسم، از خدمات علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار سابق همدان قدردانی شد و حمید ملانوری به عنوان استاندار جدید این استان معرفی شد.

زینی‌وند با اشاره به سوابق کاری و تجربیات ملانوری، ابراز اطمینان کرد که دوره مدیریتی وی در استان همدان با موفقیت همراه خواهد بود.

انتهای خبر/الف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.