• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

رویکرد وزارت صمت، فعال‌سازی ظرفیت‌های تولید به همت فعالان اقتصادی و تامین مواد اولیه است

  • کد خبر : 169523
  • 14 آبان 1401 - 14:52
رویکرد وزارت صمت، فعال‌سازی ظرفیت‌های تولید به همت فعالان اقتصادی و تامین مواد اولیه است

صبح امروز سید رضا فاطمی امین وزیر صمت و استاندارد همدان جهت بازدید از شهرک صنعتی لالجین و کارگاه های روستای لتگاه با استقبال نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بهار، مسئولین استانی و شهرستان وارد شهرستان بهار شدند. سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت به همراه استاندارد همدان، نماینده […]

صبح امروز سید رضا فاطمی امین وزیر صمت و استاندارد همدان جهت بازدید از شهرک صنعتی لالجین و کارگاه های روستای لتگاه با استقبال نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بهار، مسئولین استانی و شهرستان وارد شهرستان بهار شدند.

سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت به همراه استاندارد همدان، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سهرستان بهار، مسئولین استانی و شهرستانی از شهرک صنعتی لالجین و واحد چینی بهداشتی کاتیا بازدید کرد.

در این بازدید وزیر صمت گفت: رویکرد وزارت صمت، فعال‌سازی ظرفیت‌های تولید است و وضعیت تولید در کشور بسیار خوب رشد کرده و علت آن همت فعالان اقتصادی و تامین مواد اولیه و توجه به زیرساخت ها بوده است.

سید رضا فاطمی امین اذعان کرد: احیا و فعال سازی واحدهای راکد و واحد هایی که زیر ظرفیت اسمی کار می کنند در در دستور کار قرار دارند و در گذشته ۹۰ واحد صنعتی تعطیل احیا شدند.

فاطمی امین با تاکید بر فعال نمودن ظرفیت های موجود گفت: سرمایه گذاری در شهرستان هایی که ظرفیت اشتغال پایین تر است، صورت می‌گیرد و طرح‌های جدیدی با همکاری صنعتگران و معدن کاران برای تناسب در توزیع اشتغال در سراسر کشور انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: نظام تامین مالی و بانک ها چالش جدی دارد و به صورت اساسی حل شود و در این رابطه دو محور مدنظر است که شامل تامین مالی زنجیره‌ای و پرداخت تسهیلات به حساب فروشنده است و با توجه به آن از انحراف منابع جلوگیری خواهد شد و در ساختار نظام بانکی و مالی جهشی ایجاد می کند.

وی ادامه داد: در تامین مالی زنجیره ای در سه ماه گذشته بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پرداخت شده و تامین مالی زنجیره ای حداقل ۴۰ درصد بهره وری منابع را افزایش می‌دهد و تمرکز وزارت صمت در پیشبرد این دو پروژه است.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169523
  • دیدگاه‌ها برای رویکرد وزارت صمت، فعال‌سازی ظرفیت‌های تولید به همت فعالان اقتصادی و تامین مواد اولیه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.