• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس “جبار مفقود” و “باور سخت”

  • کد خبر : 170293
  • 22 آبان 1401 - 9:53
رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس “جبار مفقود” و “باور سخت”

برای اولین بار “تور رسانه و کتاب” بمناسبت گرامیداشت سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار برگزار شد. به گزارش عصر همدان، بمناسبت گرامیداشت سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار همزمان با اولین روز از  هفته کتاب، “تور رسانه و کتاب”  با حضور رسانه ها و خبرنگاران شهرستان بهار و […]

برای اولین بار “تور رسانه و کتاب” بمناسبت گرامیداشت سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار برگزار شد.
به گزارش عصر همدان، بمناسبت گرامیداشت سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار همزمان با اولین روز از  هفته کتاب، “تور رسانه و کتاب”  با حضور رسانه ها و خبرنگاران شهرستان بهار و استان همدان  به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار و با مشارکت و حمایت فرمانداری شهرستان بهار و شهرداری لالجین برگزار شد.
“تور رسانه و کتاب” با هدف بکارگیری ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران شهرستان در معرفی خدمات و فعالیت های فرهنگی و آموزشی کتابخانه های عمومی و تقویت نشاط فرهنگی برای اولین بار در سطح شهرستان بهار برگزار  شد و در این برنامه از ۱۱ کتابخانه سطح شهرستان بهار بازدید بعمل آمد.
 در ابتدای این تور نشست خبری در سالن جلسات  فرمانداری بهار با حضور فرماندار، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار، اصحاب رسانه، کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان بهار و نویسندگان کتاب های دفاع مقدس برگزار شد.
در ادامه این مراسم رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار با برگزاری  نشست خبری هفته کتاب، به برنامه های شاخص هفته کتاب اشاره کرد و از دو عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با نام‌های “جبار مفقود” و “باور سخت” رونمایی شد.
در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه و کتابداران تجلیل شد.
انتهای پیام/ ق
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170293
  • دیدگاه‌ها برای رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس “جبار مفقود” و “باور سخت” بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.