• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

روستاییان تویسرکانی، گوشت نذری و ماسک بین نیازمندان توزیع کردند+تصاویر

  • کد خبر : 59423
  • 22 فروردین 1399 - 15:38
روستاییان تویسرکانی، گوشت نذری و ماسک بین نیازمندان توزیع کردند+تصاویر

به همت مردم خَیر و شهید پرور روستای سیدشهاب هفت هزار ماسک بین اهالی این روستا و روستاهای همجوار توزیع شد، همچنین گروه جهادی روستای دارانی سفلی نیز گوشت نذری و ماسک بین نیازمندان کردند. به گزارش عصر همدان؛ به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و گرامیداشت میلاد منجی عالم بشریت امام عصر(عج) و در قالب […]

به همت مردم خَیر و شهید پرور روستای سیدشهاب هفت هزار ماسک بین اهالی این روستا و روستاهای همجوار توزیع شد، همچنین گروه جهادی روستای دارانی سفلی نیز گوشت نذری و ماسک بین نیازمندان کردند.

به گزارش عصر همدان؛ به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و گرامیداشت میلاد منجی عالم بشریت امام عصر(عج) و در قالب رزمایش کمک مومنانه به همت مردم خَیر روستای شهید پرور سیدشهاب هفت هزار ماسک بین اهالی روستا و روستاهای همجوار توزیع شد.

اهالی روستای سید شهاب با کمک سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی خیران توانستند این تعداد ماسک را تهیه کنند تا با توزیع آن در بین چندین روستا بر رعایت نکات و مسائل بهداشتی برای ریشه کنی کرونا تأکید کنند.

همچنین در روز نیمه شعبان، شاهد توزیع و پخش گوشت نذری در ادامه توزیع بسته های حمایتی و ماسک در بین اهالی و نیازمندان دارانی سفلیتوسط خیران و گروه جهادی این روستای بودیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59423
  • دیدگاه‌ها برای روستاییان تویسرکانی، گوشت نذری و ماسک بین نیازمندان توزیع کردند+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.