• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
4

روبیکا امن ترین پیام رسان ایرانی است

  • کد خبر : 185613
  • 12 خرداد 1402 - 12:06
روبیکا امن ترین پیام رسان ایرانی است

کارشناس فضای مجازی در خصوص کیفیت و کارایی پیام رسان روبیکا گفت: پرمخاطب‌ترین پیام رسان ایرانی دارای  قابلیت های مختلفی است که می توان به چند دسته تقسیم کرد. وحید رستمی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه پرمخاطب‌ترین پیام رسان ایرانی روبیکاست گفت: این پیام رسان دارای  قابلیت های مختلفی است که […]

کارشناس فضای مجازی در خصوص کیفیت و کارایی پیام رسان روبیکا گفت: پرمخاطب‌ترین پیام رسان ایرانی دارای  قابلیت های مختلفی است که می توان به چند دسته تقسیم کرد.

وحید رستمی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه پرمخاطب‌ترین پیام رسان ایرانی روبیکاست گفت: این پیام رسان دارای  قابلیت های مختلفی است که می توان به چند دسته تقسیم کرد.

وی ادامه داد:  اگر امنیت، حریم خصوصی و سرعت برایتان مهم است «روبیکا»  بهترین گزینه است .

این کارشناس فضای مجازی افزود:  روبیکا امن ترین و پر مخاطب ترین پیام رسان داخلی محسوب می شود و طبق بررسی‌ها بیشترین دغدغه کاربران در مورد پیام رسان‌های داخلی، مسئله امنیت و حفظ حریم خصوصی است و اگر این تضمین داده شود که محتوا‌های رد و بدل شده در پیام‌های شخصی، به هیچ عنوان قابل دسترسی نخواهد بود،

رستمی تاکید کرد: کاربران بدون شک اقبال بیشتری نسبت به روبیکا نشان خواهند داد و موضوعی که جز «روبیکا»، سایر پیامرسان‌ها تأکید زیادی روی آن نداشته‌اند.

 

انتهای پیام/ رستمی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185613
  • دیدگاه‌ها برای روبیکا امن ترین پیام رسان ایرانی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.