• امروز : جمعه - ۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 21 June - 2024
3

روابط عمومی شرکت نفت استان: مشکلی در عرضه سوخت گازوئیل نداریم/سهمیه سوخت در اسدآباد متغیر است

  • کد خبر : 118587
  • 02 تیر 1400 - 21:27
روابط عمومی شرکت نفت استان: مشکلی در عرضه سوخت گازوئیل نداریم/سهمیه سوخت در اسدآباد متغیر است

احمد شیرانی در خصوص کمیاب شدن گازوئیل در شهرستان اسدآباد، گفت: مشکلی در عرضه سوخت گازوئیل نداریم و تأمین سوخت به طور مستمر بدون هیچ مشکلی با ذخیره سازی کافی در حال انجام است. به گزارش عصرهمدان؛ کمیاب شدن گازوئیل در شهرستان اسدآباد، یکی از مسائلی است که این روزها رانندگان کامیون‌های باری مطرح و […]

احمد شیرانی در خصوص کمیاب شدن گازوئیل در شهرستان اسدآباد، گفت: مشکلی در عرضه سوخت گازوئیل نداریم و تأمین سوخت به طور مستمر بدون هیچ مشکلی با ذخیره سازی کافی در حال انجام است.

به گزارش عصرهمدان؛ کمیاب شدن گازوئیل در شهرستان اسدآباد، یکی از مسائلی است که این روزها رانندگان کامیون‌های باری مطرح و مطالبه می کنند که در راستای پیگیری این مشکل، با مدیر شرکت فراورده های نفتی شهرستان اسدآباد تماسی داشتیم که وی اعلام کرد اجازه مصاحبه ندارد و باید با روابط عمومی شرکت فراورده‌های نفتی استان همدان هماهنگ کنیم.

بنابراین در راستای رسالت عظیم رسانه و پیگیری مطالبات مردم، با مدیر روابط عمومی شرکت فراورده‌های نفتی استان همدان ارتباط گرفته و موضوع را پیگیر شدیم.

احمد شیرانی، مدیر روابط عمومی شرکت فراورده‌های نفتی استان همدان در این زمینه ضمن بیان این مطلب که ارتباط رسانه و خبرنگاران بر عهده روابط عمومی است و ما پاسخگو هستیم، اظهار کرد: سهمیه سوخت انواع خودروها به صورت متمرکز از تهران در کارتهای سوخت تعبیه می‌شود و به میزان کافی در جایگاه‌های سوخت شهرستان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئله کمیاب شدن گازوئیل وجود خارجی ندارد و تأمین سوخت به طور مستمر بدون هیچ مشکلی با ذخیره سازی کافی انجام می شود، افزود: عرضه خارج از شبکه و قاچاق فراوری سوخت موردی است که بعضا” ممکن است به مسئله کمیاب شدن سوخت دامن بزند که البته این مسئله صحت ندارد و مشکلی در عرضه سوخت گازوئیل نداریم.

مدیر روابط عمومی شرکت فراورده‌های نفتی استان همدان در پاسخ به این سؤال که سهمیه سوخت شهرستان چه میزان است، گفت: این سهمیه متغیر است و در زمان اوج مصرف هر فراورده نفتی در جایگاه‌ها تغییر می‌کند، عدد و رقم ثابتی ندارد و هر ماه نسبت به ماه گذشته و البته هر سال نسبت به سال گذشته روند افزایشی خود را دارد و قطع به یقین به میزان خودروهای مراجعه کننده به جایگاههای سوخت به صورت رندومی تأمین می‌شود.

وی در خصوص اضافه کردن آب به سوخت در جایگاههای سوخت، گفت: کسانی که این مسئله را مطرح می‌کنند، قطعا” اطلاعات کافی از مشخصات شیمیایی این فراورده ندارند، وزن حجم آب با وزن حجم سوخت متفاوت است و این دو با هم مخلوط نمی‌شوند.
شیرانی یادآور شد: البته ممکن است با بارش زیاد باران، آب به مخازن نفوذ کند که این اتفاق به صورت مستمر از سمت سرویس صنعتی ما مورد رصد قرار می‌گیرد و مرتبا” تست کنترل کیفیت فراوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118587
  • دیدگاه‌ها برای روابط عمومی شرکت نفت استان: مشکلی در عرضه سوخت گازوئیل نداریم/سهمیه سوخت در اسدآباد متغیر است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.