معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به مهم بودن جایگاه روابط عمومی و رابطان خبری در ادارات و دستگاه ها، گفت: روابط عمومی، زبان گویای هر سازمانی است.
به گزارش عصر همدان، محمد سرگزی به مناسبت هفته خبرنگار در جمع روسا و رابطان خبری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمانها، روابط عمومی را گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویای هر سازمان برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی نقشی بیبدیل در سلسله امور اجرائی سازمانها دارد.
وی افزود: امروزه ارتباطات و گسترش آن به عنوان راهکاری موثر در پیشبرد اهداف و فعالیت ها در عرصه های مختلف شناخته می شود و این مهم در دستگاه های مختلف با تلاش مسئولان روابط عمومی میسر است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه تعامل با رسانه ها، ابزار مناسب برای دستیابی به اهداف و ارتقای رضایتمندی جامعه مخاطب است، ابراز داشت: آگاهی رسانی خدمات به مردم می تواند سبب ارتقای رضایت جامعه مخاطب باشد.
حمید پرورشی خرم به نقش و جایگاه روابط عمومی و رابطان خبری در ادارات اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ها می توانند با انعکاس به موقع اخبار و اقدامات اداره در حوزه های مختلف زمینه های نارضایتی در جامعه را کاسته و به تقویت وحدت در جامعه کمک کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان هم، رشد و توسعه فرهنگی جامعه را مستلزم ایثار و فداکاری خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد رسانه ها است.
صفر صادقی راد افزود: خبرنگار موفق همیشه در انعکاس رخدادها بی طرفانه عمل می کند چون ذات خبرنگاری مبتنی بر بی طرفی است.
انتهای پیام/