• امروز : جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
3
کارشناس مسائل استراتژیک:

رفتار رژیم منحوس صهیونیستی دیوانگی محض است

  • کد خبر : 221095
  • 10 مرداد 1403 - 10:56
رفتار رژیم منحوس صهیونیستی دیوانگی محض است
کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه ترورها نشان می‌دهد رژیم منحوس صهیونیستی در حال غرق شدن است، گفت: حملات رژیم ظالم صهیونیستی یک دیوانگی محض است تا منطقه به آشوب کشیده شود بلکه بتواند جان سالمی از این آشوب به در ببرد.

محمد امینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه شهید اسماعیل هنیه از رهبران جهادی و مقاوم در حوزه مقاومت در مقابل رژیم ظالم صهیونیستی بود، گفت: در چند ماه گذشته ۳۰ نفر از اعضای خانواده این شهید توسط رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند ولی او هر بار پشت تریبون ظاهر و محکم اعلام کرد که مقاومت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید هنیه بارها تأکید داشتند خود و خانواده‌اش همچون هزاران مردم شریف فلسطین هستند و در راه مقاومت جانفشانی می‌کنند، افزود: این شهید بزرگوار در ۲۹۹ روزی که از حملات جنایتکارانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی می‌گذرد تلاش زیادی کردند تا مقابل دشمنان بایستند.

این کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: اصل ماجرا این است که بارها شاهد ترور ناجوانمردانه بسیاری از فرماندهان مقاومت بودیم و عصر دیروز نیز یک ترور نافرجام انجام شد و البته هنوز اعلام رسمی نشده است که حاج محسن در آن ساختمانی که مورد هدف قرار گرفته به شهادت رسیده است یا خیر.

امینی با بیان اینکه ترورها نشان می‌دهد رژیم منحوس صهیونیستی در حال غرق شدن است و تلاش می‌کند تا همه منطقه را به آشوب بکشاند، گفت: آن‌ها به لبنان حمله و ترور ناجوانمردانه را در ایران انجام می‌دهند، از سوی دیگر همدستانش به یمن و مقاومت عراق حمله می‌کنند و این نشان می‌دهد رژیم منحوس صهیونیستی آنقدر مستأصل شده که دست به چنین اقداماتی زده است.

وی با تأکید بر اینکه به لحاظ عرف دیپلماتیک چنین تروری در کشور دیگر امکان ندارد، افزود: وقتی این حملات را شاهد هستیم یعنی رژیم ظالم صهیونیستی یک دیوانگی محض می‌کند تا منطقه به آشوب کشیده شود بلکه بتواند جان سالمی در این آشوب به در ببرد.

کارشناس مسائل استراتژیک خاطرنشان کرد: به لطف الهی و خون شهدایی که ریخته شده، حتما این خون‌ها به ثمر می‌نشیند و رژیم منحوس به زودی محو خواهد شد ولی این اتفاقات نشان از به بن بست رسیدن رژیم صهیونیستی دارد.

امینی با اشاره به اینکه وقتی رژیم غاصب صهیونیستی به غزه حمله کرد، پنج هدف برای خود مشخص کرده بود، تصریح کرد: امروز هیچ‌کدام از اهدافشان که آزادی اسیران و نابودی حزب‌الله جزئی از اهداف بود به نتیجه نرسیده است و همین معنی شکست در منطقه برای آن‌ها دارد و حالا چنین اقدامات سخیفی می‌کند.

وی با بیان اینکه اتفاقی که در سوریه افتاد و به سفارت ما حمله شد، منجر به عملیات وعده صادق شد، گفت: در ابتدا برخی از نزدیکان رژیم غاصب صهیونیستی این حق را برای ما قائل نبودند که پاسخ بدهیم ولی وقتی توسط دستگاه دیپلماسی ما تبیین شد که مکان مورد حمله قرار گرفته دیپلماتیک بوده و به لحاظ عرف بین‌الملل حمله به خاک محسوب می‌شود، حق پاسخ دادن ما محرز شد و دیگر می‌گفتند بزنید اما آرام بزنید!

کارشناس مسائل استراتژیک خاطرنشان کرد: رفتار دیپلماتیک در حوزه بین‌المللی بسیار اهمیت دارد و دستگاه بین‌المللی باید این حق را برای ما قائل شوند که شهید هنیه میهمان ما بوده و ما هر پاسخی می‌توانیم بدهیم.

امینی با بیان اینکه ما هنوز داغدار شهید سلیمانی هستیم، عنوان کرد: رژیم خونخوار صهیونیستی تلاش می‌کند محورهای حوزه مقاومت را با یکدیگر درگیر کند، مثلا شهید سلیمانی را در عراق شهید می‌کند تا ارتباط ما با آن‌ها مختل شود و حالا شهید هنیه را در ایران شهید می‌کند تا ما را با جبهه مقاومت و حزب‌الله درگیر کند.

وی ادامه داد: هرچند رژیم منحوس صهیونیستی نمی‌داند که این اتفاقات نه تنها باعث اختلاف نمی‌شود بلکه حتما انسجام بیشتری در محور مقاومت ایجاد می‌کند و همه در کنار یکدیگر با این غده سرطانی مبارزه می‌کنند.

کارشناس مسائل استراتژیک د روایات تأکید کرد: محور مقاومت همیشه صلح طلب است و این تأکید رهبران مقاومت و مبانی فقه شیعه است که هیچگاه حمله نمی‌کنیم اما دفاع ما همیشه مشروع است و در برابر ظلم ایستادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221095

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

سه × 4 =