• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

رعایت حجاب و عفاف از شعائر مبارزه با استکبار است

  • کد خبر : 171187
  • 01 آذر 1401 - 17:18
رعایت حجاب و عفاف از شعائر مبارزه با استکبار  است

امام جمعه تویسرکان گفت: یکی از شعائر مبارزه با استکبار، رعایت حرمت ها و حجاب و عفاف است و شهدا جان خود را در دفاع از وطن و ناموس ملت فدا کردند تا این شعائر زنده بماند. به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام حسینی مجد در یادواره شهدا دانش آموز منطقه قلقلرود در مدرسه حضرت […]

امام جمعه تویسرکان گفت: یکی از شعائر مبارزه با استکبار، رعایت حرمت ها و حجاب و عفاف است و شهدا جان خود را در دفاع از وطن و ناموس ملت فدا کردند تا این شعائر زنده بماند.
به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام حسینی مجد در یادواره شهدا دانش آموز منطقه قلقلرود در مدرسه حضرت زهرا (س) شهر فرسفج با اشاره به اینکه شهدا برای دین، ناموس و وطن و به ویژه در دفاع از نظام در برابر دشمنان جانانه ایستادگی کردند، گفت: امروز وظیفه ما پیروی از راه شهدا و حرکت در مسیر آرمان های امام راحل(ره) است.
وی اظهار کرد: رعایت حجاب و عفاف از خواسته های شهداست، موضوعی که برای حفظ بنیان خانواده و جامعه به عنوان دستوری دینی محسوب می شود و غیرت ایرانیان را به رخ می کشد‌.
امام جمعه تویسرکان افزود: یکی از شعائر مبارزه با استکبار، رعایت حرمت ها و حجاب و عفاف است و جوانان ما نباید فریب رسانه های غربی و فضای مجازی که در دست دشمن است را بخورند.
حجت الاسلام حسینی مجد تصریح کرد: دشمن می خواهد جوانان را به سمت بی بندوباری هدایت کند تا خود راحتر به غارت کشورمان بپردازد.
انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=171187
  • دیدگاه‌ها برای رعایت حجاب و عفاف از شعائر مبارزه با استکبار است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.